Fiat justitia Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjempenisse... Jeg vil også ha Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fekk invitasjon i går, men har ikkje prøvd det enno. Får vel kike litt på det når eg kjem heim litt seinare. Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Teehee, jeg har også Åååå hold kjeft... hehe Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kind of "Spotify" for film... Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Voddler er "spotify for film", video on demand altså Fikk også invite idag, men ikke fått testa ennå. Reagerte på at det kun var sverige å velge som land når jeg registrerte kontoen. Noen som har testet om dette fungerer faktisk her i norge nå? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Det fungerer, men du må registrere deg som svensk Endret 4. januar 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bare skriv inn ett svensk postkode. Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ber den som skulle ha en nivite til overs å henvende seg til meg asap Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har også voddler, men det er jo like greit å laste ned DVDrips fra TPB, er lik kvalitet ;p Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har også voddler, men det er jo like greit å laste ned DVDrips fra TPB, er lik kvalitet ;p Er det så dårlig kvalitet altså? Det er jo isåfall litt skuffende.. Men alltid bra med bra og lovlige alternativer uansett. Dette trengs! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Voddler er lovlig og gratis. Og det er ingen bortsett fra voddler selv som deler ut invites, overalt maser folk. Er bare å registrere seg og vente. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129091&hl= Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk invite selv idag Trenger en svensk zip code. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk invite selv idag Trenger en svensk zip code. Noen som har forslag? skriv hva som helst..jeg tror jeg skrev 1337 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er 5 tall, men bare søk opp en svensk adresse og bruk det tallet. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Woohoo! Jeg har fått jeg også Det gikk i grunn sabla fort synes jeg. Jeg tror jeg registrerte meg for en kanpp måned siden. Hvor lenge har resten egentlig ventet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå