donald66 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 det er vel nesten gått et halvt år nå siden jeg trente ordentlig sist. men nå har jeg bestemt å begynne ordentlig igjen. så har tenkt å dele det ut sånn: uke 1. mandag: bryst-biceps + mage Tirsdag: bein + mage Onsdag: rygg-triceps torsdag: bryst - biceps + mage Fredag: fri Lørdag: fri Søndag: fri uke 2. mandag: rygg-triceps Tirsdag: bein + mage Onsdag: bryst - biceps + mage torsdag: rygg-triceps Fredag: fri Lørdag: fri Søndag: fri uke 3. mandag: bryst-biceps + mage Tirsdag: bein + mage Onsdag: rygg-triceps torsdag: bryst - biceps + mage Fredag: fri Lørdag: fri Søndag: fri vis dere har noen mening om hvordan jeg kunne gjort det anderledes eller forandre på noe så bare si ifra. jeg er ikke veldig god på dette:) Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bytt ut rygg-triceps med rygg biceps og bryst-biceps med bryst.-triceps. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg ville f.eks kjørt en trekk\press-splitt som 2-4, litt ala det pijus foreslår. Et annet spørsmål er hvilke øvelser du tenker å kjøre? Noen viktige du bør ha med er knebøy\frontbøy, MP\skulderpress, strakmark\markløft, benkpress\floorpress, chins og roing. Setter opp et lite forslag under Mandag: Bryst-triceps-fremside skulder-fremside lår Benkpress-smale armhevinger-frontbøy Tirsdag: Rygg-biceps-bakside lår Strake markløft-stangroing-chins Onsdag: Samme som mandag Torsdag: Samme som tirsdag Ideelt sett ville jeg nok hatt hvile onsdag og flytta de 2 siste øktene til tors og fre. Lenke til kommentar
donald66 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Takk for svar virka bra opsette du viser her. jeg tester det ut og ser ossen det går:) så tar jeg og setter inn pause på onsdag og trene fredagen au Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå