Gå til innhold

rare case mod, men originale?

Anbefalte innlegg

hei hei!

nu har lille lame meg starta enda en unødvendig topic..(tror jeg) :lol:

ville bare spørre dere om dere har noen originale case mod idèer på bak hånd, som dere kanskje ville dele med oss??

altså, jeg lurer mer p åtips til case mod.. ikke sånn, mange katoder, blablabla.. det har alle, omfg! :D:D:D

case mods som de fleste kanskje har råd til? liknende?

ikke bare sånn plexi side dør.. hadde vært kult med idèer til kanskje... lage noe på fremsiden av kabinettet, eller oppå, et eller anna! bare fyr dem på!

jeg har en drit bra på lager! men den skal jeg FA*N meg ike si, før jeg er blitt ferdig med den selv... jeg skal være en av dei første ffs! :lol::lol::lol:

peace

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en drit bra på lager! men den skal jeg FA*N meg ike si, før jeg er blitt ferdig med den selv... jeg skal være en av dei første ffs! :lol::lol::lol:

peace

når alle går rundt med den instillingen, da får du jo ikke mange svar..

men, du kan jo foreksempel bygge pcen inn i en subwoofer da..

jeg har e ganske stor subbkasse, så det går alikevell bra med tanke på magnetismi og hd.. men alikevell er det bare en pentium 90 så det spiller liten rolle.. ser ganske fett ut egentlig..

Lenke til kommentar

peace

når alle går rundt med den instillingen, da får du jo ikke mange svar..

men, du kan jo foreksempel bygge pcen inn i en subwoofer da..

jeg har e ganske stor subbkasse, så det går alikevell bra med tanke på magnetismi og hd.. men alikevell er det bare en pentium 90 så det spiller liten rolle.. ser ganske fett ut egentlig..

for å si det slik, da kommer pcn din til å riste i hel.

Lenke til kommentar

Ta og klipp en tøybit som blir slik at den ligner på en flamme! Fest en 120 mm vifte i toppen av kabinettet , så fester du tøybiten slik at den blafrer oppover når viften er på! Så fester du en liten rød katode under for å få skikkelig effekt! En flamme som blafrer oppå toppen!

Lenke til kommentar
Ta og klipp en tøybit som blir slik at den ligner på en flamme! Fest en 120 mm vifte i toppen av kabinettet , så fester du tøybiten slik at den blafrer oppover når viften er på! Så fester du en liten rød katode under for å få skikkelig effekt! En flamme som blafrer oppå toppen!

Var en fyr noen rader fra meg på tg03 som gjorde det.. :)

Lenke til kommentar

hehe tøffe svar!!

jeg skal snart begynne med mitt ettertraktet prosjekt snart!!

har 1 km2 med plexi, jeg har snart funnet et mønster jeg skal ha, jeg vet hvordan jeg skal skjære ut plexi glasset(enkelt og greit slik som ingen andre ville ha gjort d) :wink:

menne, tror dere kommer til å like resultatet uansett, om det er noe dere ikke kommer til å like :D:D:D

peace

Lenke til kommentar

hehe kan være eller likne på at jeg har stjålet idèen fra en annen.. men ingen i overklokking forumet har gjort d enda.. så jeg tar hintet og gjør d først, siden det er en billig utvei også :D:D:D

jeg ønsker meg selv lykke til :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For jeg lov til å avbryte, og spør hva dere betaler for plexiet?  

Altså ikke slikt "ferdige window kit" fra Mplx, men hos glassmesteren.

Og hvilke bredder da?

Jeg var i en, og de skulle ha ca 1000,- m^2 på 4mm. Er det mye?

altfor mye, går an å skaffe slikt gratis om du bare har litt fantasi :D

som meg, fikk i 2x 2x3m plater fra et gammelt reklameskilt, hadde blitt kjørt ned av en bil e.l. ;)

skal høre hva vi betaler for det her på jobben, må bare vente til laboranten kommer på jobb....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...