Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får ikke hjelp når jeg ringer 113!

Gjest Guest_lkjhg_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten at jeg skal snakke om noe jeg egentlig ikke kan noe som helst om/anklage deg for noe Points, så høres det for meg nesten litt ut som du har hypokonder-tendenser. Kaster omkring deg med uttrykk som depresjon og angst, uten å egentlig virke som du selv tror disse har noe som helst med saken å gjøre. Og på side 1 virket det nesten som du var ute etter oppmerksomhet.

Igjen, jeg mener ikke å anklage for noe. For alt jeg vet har du sterke psykiske problemer som trenger behandling. Lykke til!

Lenke til kommentar

Angst kan vere særdeles skremmende. Eg fekk det ein gong, hos lege heldigvis.

Trudde eg skulle døy. Heilt alvorleg.

Tidlegare i veka hadde eg røyka. Då fekk eg angst under rusen. I ettertid var eg uvel, og redd for at eg kanskje var vedvarande høg. Kanskje eg hadde ein alvorleg sjukdom tenkte eg. Tenk om eg aldri vart normal igjen? Dette vedvarte sterkt, og eg turte ikkje å kjøre eller noko. Så, hos legen fortalte eg korleis situasjonen låg. Meget ukomfortabelt, og plutseleg mista eg heilt bakkekontakt. Eg berre skalv, greide ikkje sjå, høyre ikkje stemmar lengre. Alt var berre ein graut, å eg trudde det var slutten. Eg har aldri i heile mitt liv vært så redd. Heldigvis tok ho det med knusande ro, og sa at eg måtte puste roleg. Det gjekk vekk til ei viss grad, men eg forta meg berre å nikke til alt så eg kunne komme meg vekk frå situasjonen. Angsten vedvarte i fleire veker etterpå. Men den gongen. Det var seriøst jævlig. Eg trudde det var slutt. Dette heng óg samen med mykje depresjon, så det var berre snakk om tid, men det kan vel skje kven som helst. Spesielt om ein bekymrer seg for alt. Eg veit korleis du har det, sjølv om du kanskje ikkje vil høyre det nett no.

Eg tenkte faktisk kva som ville skjedd om dette skjedde heime, og fekk egentleg angst berre av tanken. Ikkje i same grad, men ganske stor. Skumle saker. Eg trudde somsagt, eller eg visste eg skulle døy. Det var berre sprøyt. No veit eg kva makt psyken har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...