Gjest Guest_lkjhg_* Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ja da har det seg sånn at jeg er VIRKELIG syk. Jeg ringte ambulanse og han på 113 var ironisk og utrolig frekk mot meg. Han var skjikkelig ironisk. Han spurte om symptomer, jeg svarte "jeg er i ferd med å dø" og han bare lo og svarte ironisk. Han satte meg over til legevakten og de var heller ikke interesserte i å sende lege. De sa jeg kunne ta taxi. Min siste shoutout til verden; helsenorge.. herregud Endret 4. januar 2010 av Marekatten Endret emnetittelen som var litt lite beskrivende Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå ble jeg lettere nysgjerrig selv. Om du har tenkt til å svinne hen, må du i alle fall fortelle oss hva som er galt med deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg ligger her og rister.. jeg er ikke en kar som skriker ut for ingenting.. jeg ligger nå og gråter og rister.. ingen vil hjelpe meg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er ikke du som postet om GHB-bruk i en annen tråd, eller? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke vær ironisk du og Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er ikke ironisk. Det var et legitimt spørsmål, tenkte kanskje det kunne ha sammenheng med eventuell GHB-bruk. For øvrig mistenker jeg at du bare er her for å trolle, og slettes ikke på noen som helst måte er syk. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 jE er en troverdig bruker på forumet. Points heter jeg. Du kan søke meg opp. Jeg ble utestengt tidligere fordi jeg ba om det, jeg var for dritings, pga sykdommen. jeg trenger ambulanse NÅ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Send meg navn og adresse over PM, så skal jeg ringe 113 og leke hysterisk over telefon og si at jeg har en venn i nød. Hadde hjulpet oss litt, om du kunne skrevet noe mer enn at du ligger og kreperer, noe som virker usannsynlig i seg selv, ettersom du sitter og skriver dette. Da er det vel ikke så ille? Endret 4. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tilbake fra legevakten nå. Jeg er visst psykisk syk. Uten at noen prøver er tatt.. Ler så jeg griner. Lenke til kommentar
Dr-Holm Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Du lo ikke inatt. Det gjorde ikke vi heller, bare sånn til din informasjon. Endret 4. januar 2010 av Dr-Holm Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei men hva faen skal jeg gjøre? Kommer inn på sykehuset, uten at noen prøver er tatt får jeg beskjed om at jeg psykisk syk. Det er så utrolig latterlig. Moren min er psykolog, hun hadde visst det om jeg var bare bittelitt psykisk syk. Lenke til kommentar
Dr-Holm Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skjønner at det kanskje kan virke latterlig når en sånn "diagnose" blir gitt på så kort tid. Men hva skjedde da inatt, siden du lå og døde? Og grunnen til at jeg sa det på den måten var mest for å tydeliggjøre at selvom dette bare er et forum, der det sitter tusenvis av folk som ikke kjenner deg, så er det ikke veldig hyggelig å lese slikt som du skriver om at du er i ferd med å dø, og at du trenger en ambulanse NÅ. Men bra at du er oppegående og i god behold. Det er det viktigste. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Men hva tror du feiler deg da? Å gi en diagnose på seg selv eller på nære familiemedlemmer er vanskelig og blir lett "forstyrret" av urelaterte symptom eller forhold. Eg skal ikke si at helsenorge ikke har forbedringspotensiale, men eg stoler mer på en kvalifisert utenforstående person som har tilstrekkelig informasjon til å kunne gi en diagnose evnt en vurdering på forholdet. Det at både nødtelefonen, legevakten og nå sjukehuset avviser påstanden din om at du kommer til å dø, ikke minst at de ikke tar deg helt seriøst viser bare at det er mer bak historien her enn det som kommer frem her. Dessuten tviler eg på at "jeg er i ferd med å dø" hverken er et symptom eller en seriøs beskrivelse av "problemene". Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg skal ikke fortelle hvorfor eller hva jeg er syk av, men den behandlingen jeg fikk på legevakten i dag er noe av det sykeste jeg har opplevd. Pappa synes også det var sykt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Selvfølgelig synes foreldrene dine(far din) at enhver behandling man ikke føler er rett er "sykt". Man vil alltid sørge for at dem man bryr seg om og er glad i får den beste behandlingen og at de i det minste får behandling. Om behandlingen da virker urettferdig eller at pasienten ikke blir bedre eller føler det tilstrekkelig så vil man forsvare nettopp dette. Mao, din og din fars mening er subjektiv og lite objektivt. Som i og for seg er greit, men viktig å huske på. Om du mener diagnosen og/eller behandlingen er feil så må du sørge for å få en ny vurdering, helst av en annen lege. Dersom diagnosen/behandlingen gjentas så bør en revurdere om ens eget ståsted er rett. Dessuten skulle du også til legevakten og ringte 113 den 26.12. Eg er ikke kompetent til å stille noen form for diagnose, men eg vil tro om du ringer ofte nok til 113(eller legevakten) så vil man på en eller annen måte bli "merket" til senere. Så om det faktisk er noe galt her så bør du gå igjennom en skikkelig undersøkelse med fastlegen din så evnt sykdommer og problemer kan finnes, og en eller flere skikkelige diagnoser kan bli stilt. Om du ikke stoler på fastlegen kan du bytte eller kontakte en privatlege. Endret 4. januar 2010 av nomore Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har ringt 2 ganger i hele mitt liv til 113. I romjulen og i dag. Skal inn til fastlegen min nå. Får ikke kontakt med han men drar inn allikevel. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vær obs på at ikke alle fastleger tar i mot pasienter fortløpende uten avtale. De er vel heller i fåtall vil eg tro. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har dette noen relasjon til alkohol? (1 og 2) Hvordan kroppen reagerer på alkohol er forskjellig fra person til person, det er de fleste inneforstått med. Men det er også vanlig at det endres over tid. Du kan derfor ha en "uvanlig"(for deg) reaksjon på alkoholen, og feiltolker dette til at det er noe mer seriøst. Og når man ringer til 113 eller legevakten når man er full kan nok samtalen fort bli tatt mindre seriøst enn om du hadde vært edru. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du skriver at du ligger å rister - det kan jo høres ut som ett skikkelig angstanfall. Hadde du noen andre symtomer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå