bjorns_1 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) hei Kom over denne siden: http://italiancart.com var veldig mange fine dresser der så vurderer og bestille en. Det jeg syntest var litt mistenlig var at det var så billig. Tror dere dette er ekte dresser eller berre juks. takker Endret 4. januar 2010 av bjorns_1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis det virker for godt til å være sant, så er det vel som regel det? Ikke at jeg skal skryte på meg noe kunnskap om dresser, da. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Har ikke peiling på dress jeg, prisen for en armani dress på denne siden låg på ca 160Euro og oppover Endret 4. januar 2010 av bjorns_1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Vet du hva vanlig pris er da? Er jo mulig at dette er utgående modeller og da er det nok ikke så rart at de er så "billige". Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg stiller meg bak bebeluv her, og sier fake. Kan hende at de har fått tak i et restparti, men jeg stiller meg meget skeptisk. Her er en lignende tråd fra SF. http://www.styleforum.net/showthread.php?t=93672 Lenke til kommentar
geil Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Drita dårlige fakes og. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 De er helt klart fake. De koster jo likt som noen av de billigste dressene du får her i Norge. Det er jo ikke merke en gang.... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Som de andre sier, det er fake. Det er en på SF som har sendt dem en mail og spurt, og de svarte at det er replicas... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå