Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har ikke sovet siden fredag.

Gjest FårIkkeSove

Anbefalte innlegg

Gjest FårIkkeSove

På fredag så tok jeg GHB, sammen med en veldig liten mengde alkohol. Jeg sovnet noen ganger og sov vel en sånn times tid eller noe hvergang. Problemet mitt er at jeg nå enda ikke har fått sovne etter at jeg sovnet siste gangen på fredags kveld/lørdags morgen. Jeg har også blitt veldig paranoid, hjertet mitt slår fort nå og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre da jeg snart må på jobb.

Hva kan denne søvnløsheten komme av? Hvordan burde jeg forholde meg til den i øyeblikket, er det farlig? Hvor kan jeg få hjelp/rådgivning på denne tiden av døgnet. Jeg har også spist veldig lite idag (søndag). Min første mistanke var at jeg kunne ha fått i meg amfetamin, men det skulle jo vært over for lengst nå, isåfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ikke oppsøker lege, så ta deg hvertfall fri fra jobben, spis ordentlig mat og sløs bort tid på serier, filmer eller spill. å vandre rundt og tenke at man er på vei til å bli gal blir bare en selvoppfyllende profeti, og derfor trenger du noe helt hjernedødt som kan oppta fokuset ditt helt til sinnstilstanden din stabiliserer seg, hvilket den mest sannsynlig gjør etter en stund. har vært der selv, og du må rett og slett bare finne noe annet å fokusere på. musikk, film, spill, tegne, male, trene.. whatever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...