Oktober1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Withering October er mitt lille musikkprosjekt. Sjangeren spenner fra metal, til akustisk og balladeaktige låter, iblandet en dose gotiske trekk. Vi hadde det første albumslippet nå i oktober. "Forever Frost" er tittelen på albumet, og vi setter stor pris på om du vil høre noen av låtene. Legg gjerne også igjen en kommentar. Klikk her for å høre hele albumet i Spotify Klikk her for å høre snutter fra hele albumet To smakebiter fra albumet (SoundCloud) Om du er lysten på mer, så kan du besøke www.witheringoctober.com Håper det kan falle i smak! :-) Endret 15. oktober 2012 av Oktober1 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bergtatt (Part 1) var VELDIG Ulver. Bra! Har ikke tid til å høre mer nå, men jeg skal sjekke ut resten. Lenke til kommentar
Oktober1 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Bergtatt (Part 1) var VELDIG Ulver. Bra! Har ikke tid til å høre mer nå, men jeg skal sjekke ut resten. Takk for det! Ja, man kan vel trygt si at den sangen er inspirert av Ulver! Kjempebra band! Lenke til kommentar
Oktober1 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Har nå lasta opp en ferdig versjon av Forever Frost på bl.a. NRK Urørt. http://nrk.no/urort/Artist/WitheringOctober/default.aspx Håper du liker den Har du noen kommentarer på denne eller en av de andre sangene? Det setter jeg, i så fall, veldig stor pris på! Lenke til kommentar
Oktober1 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Nå er det lagt ut flere nye låter med mye bedre lyd enn før! Fall Asleep Your Dream Place Bergtatt (Intro) Bergtatt pt. 2 Sjekk dem ut da vel! Klikk under for å komme til profilen min på Ubetoo Endret 24. oktober 2011 av Oktober1 Lenke til kommentar
Oktober1 Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Velger å gjøre en liten selvbump siden det nå er sluppet debutalbum! Klikk her for å høre det i Spotify www.witheringoctober.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg