tommy_sn Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei Noen som har et god forslag til ei veske/bag (så liten som mulig helst) som passer til en 500D med batterigrep og ei 18-250 sigma linse? Eventuelt uten batterigrep om det lager problemer.. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei Noen som har et god forslag til ei veske/bag (så liten som mulig helst) som passer til en 500D med batterigrep og ei 18-250 sigma linse? Eventuelt uten batterigrep om det lager problemer.. Hva med sekk? Er det et alternativ? Hvis ja, så har du Lowepro Slingshot serien du kan ta en titt på. Andreas Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lowepro topload zoom 1 hvis du skal ha det smått Lenke til kommentar
aob Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Min samboer har samme kamera og objektiv,men hun måtte opp i lowepro topload zoom 2 for å få plass.(husk plass til lader,batteri ogminnekort) Lenke til kommentar
123Lars Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har en Lowepro CompuTrekker AW. Og kan godt anbefale denne. Plass til kamra, kortleser, bærbar pc, blitz, lys, osv av kamra utstyr. Er god og ha på ryggen og har enda overtreks pose vis det blir dårlig vær. Er og anbefale Link: https://prisguiden.no/product.php?product...&cat_id=280 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Min samboer har samme kamera og objektiv,men hun måtte opp ilowepro topload zoom 2 for å få plass.(husk plass til lader,batteri ogminnekort) Minnekort tar ingen plass, batteri har man i grepet, lader har jeg ikke med til vanlig. Topload Zoom 1 har plass til 5D + grep + 70-200 F/4L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå