nordin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg ønsker å kjøpe et nytt digitalkamera til en billig penge. Er følgende kameraer å anbefale? Begge er på tilbud hos hhv. Elkjøp og Lefdal til 500 kr. Samsung ES19 Olympus X42 Takker for svar Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Bumpetibump. Jeg er også nysgjerrig. Har lyst på et kamera å bruke til festing/random ting hvor kvalitet ikke er så utrolig viktig egentlig, i tillegg til det mer "seriøse" kameraet som jeg har nå. Greitt å ha et billig og enkelt kamera, da er man ikke livredd for å miste det og man kan betjene det selv når man er litt bedugget. Endret 10. januar 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg aner ingenting om de nevnte kameraer, og finner heller ingen tester (det er aldri et godt tegn). Men hvorfor ikke bare kline til, og kjøpe Canon PowerShot A480 til kr. 700,-. Det er da et godt kamera, prisen til tross. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hadde nok også spandert noen kroner mer og fått et mer brukbart kamera. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Enig... Canon Powershot A480 er nok et betraktelig bedre kamera for noen få kroner mer. Både Olympus og Samsung sliter litt med å komme opp i toppen når det gjelder bildekvalitet på kameraene sine, og de rimeligste er nok de verste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg kjøpte en X42 i høst, men den havnet fort tilbake på Elkjøp. Treg og dårlig autofokus, dårlig oppløsning på bildene (vet det er 12 mpix), og "bildestabilisator" som bare setter opp ISO. Byttet til IXUS 95 IS, som er verdt hvert øre i pristillegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå