Gå til innhold

ny spille pc, max 20000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahahaha, sløsing med 20? Selv ikke hvis han kun skal ut med 20 for boksen vil ikke jeg kalle det sløsing.

Jeg regner med å betale oppimot 30 for boksen + 10-15 for skjerm. Det er vel da ifølge deg gjennomført sløsing?

Uansett, møller, du må spesifisere litt hva du skal ha for at vi skal kunne hjelpe deg. Skal du ha skjerm? Tastatur + mus?

Lenke til kommentar

TIL ALEX: Det er hannes penger da, hold munn hvis ikke du har bedre og si..

Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A

nForce2SPP/MCP-T/Ultra 400,1394,Dual LAN

AMD Athlon XP3000+ 2.167 GHz 333 MHz bus |ELLER KLOKK EN 2500+|

Socket A (Barton) prosessor, 512kb

Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv

Kabinett m/360W MX-01SL-D P4 / AMD

Seagate Barracuda 7200.7 120GB IDE

ATA/100 harddisk 8MB cache 7200RPM

Hercules 3D Prophet 9800PRO 128MB DDR

AGP,ATI 9800PRO,TV-Out/DVI,Retail

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920

Floppydisk Intern

Plextor CD-brenner IDE 48x/24x/48x

Intern Retail Plexwriter

Plextor CD-spiller IDE 54x Intern

Intern Bulk (PX-54TA)

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2 2 STK

32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz)

TOTALT = 12818,- kr

Lenke til kommentar
hahahaha, sløsing med 20? Selv ikke hvis han kun skal ut med 20 for boksen vil ikke jeg kalle det sløsing.

Jeg regner med å betale oppimot 30 for boksen + 10-15 for skjerm. Det er vel da ifølge deg gjennomført sløsing?

Uansett, møller, du må spesifisere litt hva du skal ha for at vi skal kunne hjelpe deg. Skal du ha skjerm? Tastatur + mus?

tror at de fleste skjønte hva jeg mente. men jeg kan ta det en gang til for deg da:

det jeg mente var at det ikke er så mye vitsi å kjøpe det aller nyeste for så at prisen halveres noen måneder senere. han kan heller kjøpe en litt mer middels/god datamaskin for så å senere oppgradere etter hvert for å holde følge. en slik middels/god datamaskin kan vere en slik som Chris88 fåreslo.

så for siste gang: ikke alltid kjøp det dyreste, vent heller en liten stund slik at prisene faller litt.

ps: jeg sier bare min mening, ikke noe gale med det.

Lenke til kommentar

Må si jeg gikk raskt igjennom sidene da.. Litt trøtt fra igår.. Vet ikke hva som kunne vært bedre, jo, kunne valgt intel 3.06 800FSB eller noe..

Små ting, diverse slik som vifter og skjerm har jeg ikke tatt med heller.. Kanskje til og med han kunne kjøpt ett 5900ultra

KNALLE TIL MED ETT SÅNT http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

ELLER ETT SÅNT http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

EVENTUELT (litt dyrere med cool fx)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

Lenke til kommentar

så for siste gang: ikke alltid kjøp det dyreste, vent heller en liten stund slik at prisene faller litt.

Det er viktig det du sier, spesielt på de nyeste prosesorene + tildels skjermkortene Fx5900 Ultra og radeon 9800. Men på hovekort siden og skjermen, ram, kabinett, psu. Det er ting du normalt ikke sparer så mye penger på å vente.

ps: jeg sier bare min mening, ikke noe gale med det.

Jepp, og eg sier bare min :lol:
Lenke til kommentar

tips til tråd starter

ta 12k og bruk på maskin nå

du får en utrlig bra for dem summen (prisene har falt kraftig)

ta de 8k du har igjen og enten bruk dem på en ferie eller set dem i banken og spar dem til neste gang du skal oppgradere om 2 til 3år

Lenke til kommentar

Hei.

Gi meg et bedre oppsett over hva han vill ha!

Den sjermen Hyundai, er bra. Men bare for noen få kr til så får du en som er like bra og ser mye råere ut! Foresten så er det den minste CRT'en på markede av 19" Du kan få den i 17" og.

Hyundai Monitor 19" TCO95 DynaFlat-X 30-110kHz 1600x1200 @ 85Hz Silver/Black

www.psdata.no 1995.00KR HAR DEN SELV ,KREM!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...