Magronmhr Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hei! Har nettopp bygd ny pc. Under load (lettdrevet spill) endrer turtallet seg på viften. Er rett og slett støy. noen som har noen meninger om hva det kan være? Endringene i turtallet på skjermkortviften skjer bare av og til. Turtallet stiger fra normalt, senkes til normalt, stiger igjen osv. Med vennlig hilsen Magnus Rønning Endret 4. januar 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette er da normalt. Hastigheten øker for å kompansere md den ekstra varmen under load. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Er det normalt at viften er ujevn på turtallet? Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å gå jevnere? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 gå inn i CCC, du kan lese temperatur der og regulere viften der. de går ofte litt for fort, Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Catalyst Control Center? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Antakelig. RivaTuner kan også gjør dette. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Skal prøve dette. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Catalyst Control Center? stemmer det det ligger under ati overdrive. men rivatuner funker nok det også Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Tusen takk for hjelpen Skrur opp viften noen prosent når jeg spiller, og skrur ned noen prosent når jeg ikke spiller. Da slipper jeg at den er ujevn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå