Gjest Ny tann vokser fram, ikke visdom Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Oppdaget nettopp at en ny tann holder på å vokse fram, det rare er at jeg allerede har fått visdomstenner å at den nye tanna ser ut til å vokse fram over den nest bakerste jekselen min. Må sikkert til tannlegen å sjekke det ut, men er det noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Anbefaler at du drar så fort som mulig til tannlege. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, har jo tenkt det. Mamma var tannlegeassistent før å hun skjønner egentlig ikke hva det er heller. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har hatt dobbel sett med tenner to steder, ble bare røska ut Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 det kan fortsatt være visdoms tann. Noen får flere enn 4, andre mindre. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 har omtrent det samme, tror jeg har fått visdomstenner, og for et år siden begynte det å vokse enda en tann oppe på venstesiden, den har fremdeles ikke vokst helt ut.... (ikke halvferdig heller...) Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kult å høre at noen er i samme båt Snakka med faren og han fortalte at dette var vanlig i hans slekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå