Pokey Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har hatt min Acer Aspire 5530 i et år og en måned nå, og batteritiden har sunket fra ca. 2 timer til laveste målt 17 sekunder. Jeg fikk vite at batteriet ble tømt raskere dersom det sto i samtidig som laderen, men dette er bare helt sykt. Gjelder noe garanti på dette eller må jeg kjøpe et helt nytt batteri for å få det fikset? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mener å ha lest at batterier på laptoper skal vare i minst 2 år. Acer er jo ikke akkurat den beste på feilprosent på maskinene sine, men batterier dør fra tid til annen. Send mail til Acer/butikk og hør med dem. Vil tro du får et nytt batteri. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Prøv å slå av automatisk shutdown ved lavt batterinivå. En kompis av meg trodde batteriet på hans Acer var blitt koko, men da han slo av automatisk shutdown viste det seg at han kunne surfe minst en time på 1% batteri. Altså var det bare batterimålingen som var gått til helvete. Lenke til kommentar
Johnny Thrust Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei Problemet her er at batteri er som "ferskvare" å regne. Hvis batteriet ditt ikke fungerer i det hele tatt, kan man med litt masing/reklamasjon etc få levert nytt fra produsenten. ....derimot, er det slik at batteriet holder "litt" på strømmen, vil de (erfaringsmessig) si at batteriet er feil brukt, og at dette er et resultat av "wear and tear". Anbefaler også å lese følgende artikkel : http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.5081962 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå