karbon8 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 vel, det er ikke noe annet enn at prosessoren får for lite kjøling. 85C er ikke normalt for en prosessor. I visse tilfeller kan den godt fungere, men det at den fryser er som oftest et tegn på at den ikke blir kjølt nok. Send den inn til service, forklar problemet og at den muligens blir for varm. Så lenge du har garanti på denne burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 vel, det er ikke noe annet enn at prosessoren får for lite kjøling.85C er ikke normalt for en prosessor. I visse tilfeller kan den godt fungere, men det at den fryser er som oftest et tegn på at den ikke blir kjølt nok. Send den inn til service, forklar problemet og at den muligens blir for varm. Så lenge du har garanti på denne burde det ikke være noe problem. Fint:) da har jeg ett nesten svar til folka bak disken! leverer dnen inn i dag jeg da! takk for all hjelp! tråden kan stenges Moderatorer! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Håper ikke den stenges. Du kan jo oppdatere oss hvordan det går med innlevering senere. Du kan også skrive [Løst] i tittelen i første post, slik at andre som søker gjennom forumet kan slipper å lese alle postene for å se om det fantes en løsning på problemet.. Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Håper ikke den stenges. Du kan jo oppdatere oss hvordan det går med innlevering senere. Du kan også skrive [Løst] i tittelen i første post, slik at andre som søker gjennom forumet kan slipper å lese alle postene for å se om det fantes en løsning på problemet.. Hehe ja:) det kan jeg oppdatere på! ikke steng alikevel. kan nok være til hjelp for andre:) Lenke til kommentar
Oleleh13 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Håper ikke den stenges. Du kan jo oppdatere oss hvordan det går med innlevering senere. Du kan også skrive [Løst] i tittelen i første post, slik at andre som søker gjennom forumet kan slipper å lese alle postene for å se om det fantes en løsning på problemet.. Hehe ja:) det kan jeg oppdatere på! ikke steng alikevel. kan nok være til hjelp for andre:) Fikk en telefon i dag! leverte inn pcen i går. Jeg fikk som spørsmål: Hvordan i all værden klarte du å ødlegge Prosessorvifta? Jeg hadde ikke noe svar sa jeg, og fikk vite det var nærmest bare en klomp igjenn som vifte:P kunn 3 av 8 blad som var nærmest skikkelig:P Så jeg får igjen pcen om nærmere 2 Uker! men på skule blir det penn og papir-.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå