Gjest Guest_gutt17_* Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei, har nå prøvd å gå til sengs med ei jente noen ganger (Forskjellige jenter over tid). Jeg er noe erigert under oppvarmingen og kosen, men når jeg skal inn i henne så har det seg slik at den slokner! og når kvelden er over kan jeg ha vondt i høyre testikkel og nedre del av magen, men dette er vel fordi at jeg er erigert over lengre stund! Jeg blir som regel hardere når jeg onanerer for meg selv og jeg får ingen smerte når jeg er ferdig.. Er det bare prestasjonsangsten som har truffet meg, eller kan det være noe mer innviklet enn det? Mvh Fortvilet gutt på 17 år! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er du jomfru? Ting tilsier prestasjonsangst, men jeg synes det er rart med smertene. Jeg hadde en gang sex i tre timer, var ikke mye smerte involvert der, og tre timer er jo lenge. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 smertene er vel bare blueballs.. Lenke til kommentar
Gjest Tenkeren Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er helt vanelig å ha prestasjonsangst spesielt de første gangene men hvis du har opplevd det flere ganger så kan det hende at du ikke blir skikkelig tent. Det kan være pågrunn av at hun ikke vet hva som gjør deg kåt eller at du rett og slett ikke er nok tiltrukket av henne. Du blir selvsagt hard når du gjør det selv og det er fordi du vet hvordan du liker det selv;) Prøv å fortell henne hvordan du pleier å gjøre det og hva du liker best, fort eller sakte? hardt eller mykt? Dette vet jo ikke hun! Det er også viktig at du er trygg på personen og ikke er piss redd for å drite deg ut=) Tips:Hvis hun ikke klarer å gni stangen slik som du gjør så kan du jo bare gjøre det selv! Det ordner seg nok skal du se=) mhv tenkeren 17 år Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Prestasjonsangst. Er nok ikke spesielt uvanlig, så du bør ikke være bekymret. Etter et par forsøk til, helst med samme jente uten for lang tid i mellom slik at du blir tryggere på situasjonen, så skal det nok gå over. Endret 4. januar 2010 av Leiferen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 At du får vondt er nok slik som du tror, det at du har vært erigert over lang tid. Er vel et vanlig problem som det ikke er så mye annet å gjøre med, bortsett fra å få utløsning. Jeg ville prøvd å ikke runket på en stund før du skulle treffe henne. Heller vær litt overfølsom og kom før denne ene gangen, for å komme over angsten, enn å ikke få det til i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg