Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor ofte fingrer dere jenter?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_wonderboy_*

halla, jeg så en annen tråd hvor det var en jente som lurte på hvor vi gutter runket. Det fikk meg til å tenke på hvor dere jenter gjør det? og hvor ofte? bare lurer, dere virker så flaue over det;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg føler for det, alt fra en gang om dagen til uendelig mange ganger om dagen. Spørs hva jeg gjør på, om jeg jobber den dagen (da blir det jo selvfølgelig mindre enn om jeg går hjemme hele dagen). Igår var det bare èn, men kan ha noe med å gjøre at jeg la meg halv ni om morgenen. Forøvrig synes jeg alle gode ting er tre.

Dessuten kan (noen?) jenter stimulere seg selv ved å stramme muskler i underlivet og området rundt. Det er ikke noe jeg får orgasme av, men det er ikke alltid jeg gjør det for orgasmens skyld heller. Svært sjelden føler jeg for å kose med meg selv i en halvtime eller så.

Lenke til kommentar

Jeg fingrer aldri.. får det ikke til. Men jeg onanerer en del, ikke like mye som før nå som jeg har kjæreste. Da var det sånn ca 3 ganger i uken. (onanerer: Fellesbetegnelse for å gjøre noe som oppnår orgasme, hvis jeg kan si det på den måten. Da vil det si at jeg gjør andre ting enn å bruke fingrene. Altså, bruker en pute eller noe).

Lenke til kommentar
Jeg fingrer aldri.. får det ikke til. Men jeg onanerer en del, ikke like mye som før nå som jeg har kjæreste. Da var det sånn ca 3 ganger i uken. (onanerer: Fellesbetegnelse for å gjøre noe som oppnår orgasme, hvis jeg kan si det på den måten. Da vil det si at jeg gjør andre ting enn å bruke fingrene. Altså, bruker en pute eller noe).

Hva slags pute bruker du da? Ligger du å gnir deg på en myk pute? :p

Lenke til kommentar
halla, jeg så en annen tråd hvor det var en jente som lurte på hvor vi gutter runket. Det fikk meg til å tenke på hvor dere jenter gjør det? og hvor ofte? bare lurer, dere virker så flaue over det;)

Og allikevel er du så flau at du poster under gjesteposting?

Kan gjerne spørre jeg :)

Jenter, hvor ofte onanerer dere?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nå når jeg har hatt juleferie, har det gjerne blitt hver kveld, når jeg legger meg. Når jeg har skoleuker varierer det på hvor sliten og trett jeg er om kvelden. Alt i fra 2-5 dager i uken kansje?

Blir bare gort i senga mi, da jeg bor i kollektiv nå. Når jeg bodde alene, koste jeg meg ofte på sofaen.

Og foresten er det ganske skjelden at jeg fingrer meg, men jeg stimulerer klitoris. Jeg kommer ikke viss jeg kun fingrer.

Og jeg syns ikke dette er flaut! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...