Efreet Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Eg skal kjøpa meg ein flatskjerm snart. Kva type etc eg skal ha er ikkje denne tråden for. Folk som har kjøpt 46" flatskjermer. Kva veger denne? Blir denne levert på palle? Kva vil det seie, at eg må hente den på spesielle plasser utanom "post i butikk"? Kor mykje plar slike pakker vega. 25kg? Er det lov/mogleg å ta med på bussen? Kan virke som litt rare spørsmål, men eg er nysgjerrig, og har lyst å veta slikt før eg ev. bestiller, slik at eg kan planlegga mtp bil/hjelp etc. (er student). Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 regn ca 25-30 kilo ink emballasje for rundt 42-46" når man velger pallfrakt er det normalt leveranse på døra fra selskaper som feks tollpost å ta med 46" på buss kan du bare glemme Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Beklage å hoppe inn i tråden her... Jeg har ikke bestilt LCD/LED/Plasma TV fra nett selv. Men skal jeg gi tips, så vil jeg si det er bedre å betale noen hundrelapper mer i poro og få varene levert på døren. Du kan definitivt bare glemme ideen med å ta flatskjermen under armen og hoppe på bussen. Til det er esken for stor og uhamslig. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 hehe. ja, det var vel ikkje aleine det Eg tenkte at den kjem vel på palle uansett, mtp størrelsen. Så det er normalt at dei leverer dette på døra? Det hadde jo vore supert. Så om eg bestiller frå t.d. komplett eller dustinhus, på palle, så får eg det levert på døra? erfaringer med dette? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 les informasjonen på siden omhandlende fraktmetodene de tilbyr Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) slettt. Endret 4. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå