Gjest miss lovely Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Rett før juleferien møtte jeg en gutt på ei russekro. Vi danset veldig mye sammen, og dansinga utvikla seg til å bli litt mer enn bare dansing som ble til litt roting. Det viste seg at denne gutten går på skolen min, og at vi ikke er langt fra hverandre. Men ingen av oss har sett hverandre før. Da jeg kom hjem, fant jeg ham på facebook, og sendte et brev og spurte om det var ham jeg hadde danset med, og det svarte han på. Så addet han meg som venn. Det viste seg at han hadde drukket en GOD del den kvelden og husket ikke alt.. Vi pratet en gang på facebook, før vi igjen traff hverandre på byen ei uke seinere. da danset vi også, men ikke noe mer denne gangen. jeg synes det virket som om han egentlig bare var litt "care" siden han danset med en heil haug , så jeg tenkte ikke noe mer på at det kunne bli noe mellom oss to men i går snakket jeg med ham igjen på face. ved en misforståelse kom det frem at han tydeligvis var ganske keen på meg. (selv om det er meg som har tatt initiativet til å prate hver gang). han sa at han synes det var ganske opphissende når jenter var så flink til å danse Haha! DEnne gutten er veldig direkte! Så spurte han etterhvert: "Så hva tenker du?" "Om hva..?" spurte jeg tilbake.. "Nei, du vet" sa han... og jeg forklarte at det ikke var alle jeg danset sånn med og at jeg håpte vi kunne fortsette å danse, siden tida gikk så fort før det hele var over men etterhvert begynte han å fortelle om at han egentlig var litt slem. eller ikke "slem", men ganske direkte og kanskje litt arrogant... og at han aldri tok første steget. jeg er så redd for at han har misforstått meg veldig. selvfølgelig ville jeg jo ikke fortelle ham at jeg var SÅ interessert i ham, fordi jeg var redd for at han skulle si "å så gøy at du er interessert i meg, men beklager". bare for å se hvor mye han kunne få ut av meg. Hva skal jeg gjøre? Hva tror dere han mener om at han aldri tar første steget? Tør jeg da å ta kontakt med ham, uten å føle at jeg maser hull i hodet på ham? Hvordan skal jeg bevise at jeg er litt interessert uten at jeg "går rundt grøten" og bruker for mye hinting? Jeg har lyst til å se om dette er noe å satse på På forhånd, takk Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 men i går snakket jeg med ham igjen på face. ved en misforståelse kom det frem at han tydeligvis var ganske keen på meg. (selv om det er meg som har tatt initiativet til Les. Kjør på, dere har jo allerede kontakt, og du vet han er keen på deg, hvorfor skulle ikke du kunne si det samme til han? Han tør kanskje ikke ta første steget fordi han er redd for et negativt svar, så enten må du tvinge han til å gjøre det, eller gjøre det selv. Lenke til kommentar
Gjest miss lovely Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men på skulle han absolutt ikke fortelle hva han selv "tenkte"... Jeg vil jo helst ikke at han bare skal være ute etter sex, liksom :s det var det jeg fikk en liten følelse av, da han ikke ville si mer om hva han selv tenkte... Men han var jo åpenlyst interessert i hva JEG tenkte.. Hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du må jo ikke ha sex med han da. Hvis det bare er det han er ute etter så han ikke verdt det, så det må du jo finne ut av. Syns du skal ta initiativet jeg. Lenke til kommentar
Gjest miss lovely Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jaa, okei. Det er jo det jeg helst vil... Han spurte meg om noen hadde fortalt hvordan han var. og jeg sa jeg velger å ikke tro på hva andre forteller alltid. men fra tidligere erfaringer vet jeg at det gjerne er lurt å høre andres inntrykk av enkelte. Jeg aner jo ikke hvordan han er.. Kan det være mulig at han ikke tar første steget siden han er redd for å tape "stolthet" eller få avslag? Han fortalte at han ikke var av den typen som løy for å få jenter til sengs. og at han heller var direkte. "man skal vite hvem man leker med" sa jeg (idet jeg følte litt player-vibes), og da sa han at han "ikke lekte med noen". såå, kanskje han ikke er av den typen . ? . Han er nok veldig selvsikker siden han forteller at han er så direkte og at andre mener ditt og datt om ham. men det er egentlig noe av det jeg liker ved ham... jeg er så usikker fordi jeg ikke vil bli lurt til å bare si hva jeg mener for at han skal få enda mer selvtillit... Hvordan skal jeg da ta initiativet for å ikke snuble totalt? Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er (og har alltid vært) helt utenfor dette greiene med å "bare ville ha sex". Siden jeg alltid har vært i forhold og ikke hatt noe sex utenfor det (med ett unntak). Men jeg vil uansett også oppfordre deg til å ta sjansen. Dersom du liker ham, bør du ta initiativet. Single mennesker kan vel ta litt lettere på det der å "bare ha sex" med noen, men det er jo ikke til å unngå at man liker den man vil ha sex med til en viss grad også. Enten kan jo sexen utvikle seg til noe mye mer, et bra forhold... om det skulle gå den veien. Eller så kan det jo også være sånn at dere ikke trenger å ha sex først, men at det kommer siden fordi du holder tilbake for å se om han virkelig liker deg mer enn "bare sex" Win-win! Eller tap dersom han ikke er interessert likevel, men det har du jo allerede fått sterke indikasjoner på... såååååå... Lenke til kommentar
Gjest Miss Lovely Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvordan liker dere gutter at jentene tar initiativet? Hva liker dere? (da tenker jeg ikke ta initiativet mht. sex, - men den delen før ) Bare kom med eksempler Tenker meg det kanskje kan være flere her som er interressert i det Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg liker det veldig godt! Burde ikke spille noen rolle hvem som tar initiativet! Det er alltid hyggelig å føle seg ønsket. Det første du bør gjøre er å spørre om å finne på noe. Når han spør hva, så spør du hva han liker å gjøre. Det er kanskje det smarteste du kan gjøre Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er veldig mange gutter der ute som sliter med å ta initiativ selv. Så en liten dytt i riktig reting fra deg, kan kanskje gjøre underverker. Men som du selv sier så virker han veldig utadvent og direkte, så jeg sliter litt med å forestille meg at han ikke tør å ta "sjangsen" selv. Ikke for å skremme deg, men selv så liker ikke at ting kommer for lett(i dette tilfellet kvinfolk). Ikke vær for "needy". Hvis at du er interesert, men ikke la han tro at han er det ensete i verden for deg. Da blir du fort uinteresant. Mulig at dette ikke passer 100% i ditt tilfelle, da han allerde har gitt utrykk for at intressen er der. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle der ute, men det er slik jeg har oppfattet at veldig mange reagerer. Lenke til kommentar
Gjest miss lovely Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er veldig mange gutter der ute som sliter med å ta initiativ selv. Så en liten dytt i riktig reting fra deg, kan kanskje gjøre underverker. Men som du selv sier så virker han veldig utadvent og direkte, så jeg sliter litt med å forestille meg at han ikke tør å ta "sjangsen" selv. Ikke for å skremme deg, men selv så liker ikke at ting kommer for lett(i dette tilfellet kvinfolk). Ikke vær for "needy". Hvis at du er interesert, men ikke la han tro at han er det ensete i verden for deg. Da blir du fort uinteresant. Mulig at dette ikke passer 100% i ditt tilfelle, da han allerde har gitt utrykk for at intressen er der. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle der ute, men det er slik jeg har oppfattet at veldig mange reagerer. Tålmodighet, ja! Jeg har innsett at det er det smarteste som finnes i verden... Takk for alle svar Så når det gjelder ham, - Ja Bare Vent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå