Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Dette portrettet av min sønn er tatt ved forrige fullmåne. Som man sikkert skjønner så er dette etterbehandlet. Hva synes folket? Originalen. Oppdatert. Endret 6. januar 2010 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, artig. En smule mørkt, men ellers et morsomt bilde Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Bildet ble alt for mørkt og flatt for min smak. Ser og ut til at du har dratt litt for mye i spakene med oppskarping eller noe annet filter. Personlig ville jeg sett det lysere, med litt mer kontraster for å få fram det artige uttrykket din sønn har i fjeset Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Takk for tilbakemeldinger. Har nå endret på bildet i 1. post. Ble dette bedre? Og hva synes folket nuh..? Endret 6. januar 2010 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå