Gå til innhold

Problem med viruskontrollen fra Norman.

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at en dag skulle jeg prøve å gå på internett på en pc jeg har. Det funket svært dårlig..Og jeg tenker kanskje at det er fordi verken "Windows Defender" eller "Norman" er slått på. Nå vet ikke jeg om det er det som er grunnen, men det er uansett et problem.

Windows Defender er utadert, og jeg får ikke oppdatert den fordi jeg ikke har internett på pc'en.

Hvis jeg trykker på Norman Security Suite, eller prøver å slå på viruskontrollen på noe som helst vis, kommer det et timeglass som varer i 3 sekunder, og så skjer det ikke noe mer.

Før dette problemet oppstod var det et annet problem som plaget meg. Noen ganger mens jeg drev på internett, fikk jeg plutselig ikke gått inn på noen sider og det eneste som dukket opp var en grønn side fra Norman med beskjed om at "Norman Parental Control" ikke var aktivert. Så var det en knapp på siden hvor jeg kunne trykke på aktiver. Jeg gjorde jo selvfølgelig det, og det sto at den var aktivert. Så prøvde jeg å gå på en side, men da fikk jeg bare den samme beskjeden en gang til. Så endte det med at jeg måtte starte hele Pc'en på nytt hver gang det skjedde og da var alt i orden igjen en liten stund.

Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar! Men den linken funker ikke på den pc'en fordi jeg har som sagt ikke internett.

Men jeg får jo avinstallert Norman uansett da..

Hvordan får jeg egentlig installert Norman igjen uten internett?

Du trenger ikke inetrnett for å installere (men selvsagt for å hente ned den versjonen du har lisens på [som du kan gjøre fra den maskinen du benytter på nettet nå]). Etter reinstallasjon burde du kunne kom,me på nettet med den andre maskinen - forutsatt at det ikke er andre ting som forhindrer deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...