Läkerol Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hallo! Har Sony Vegas, og en ting jeg lurer på da, og det det er: Går det an og lagre filmene du har redigert i programmet til en sånn fil som er sånn du kan spille av i feks vlc player, media player ol. Samma åssen fil, men bare en avspillingsfil? Fordi jeg har lett, men ikke funnet det. En kompis sa at det ikke gikk ann i Vegas, men høres da litt merkelig at ikke det skal gå ann! Takker for svar! - Skrivefeilsedit Endret 3. januar 2010 av mwftw Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 lagre som/export/rendre? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Veit ikke Bare lagre filmen til en fil som gjør at jeg kan sende den til andre og legge ut på youtube/facebook osv Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Veit ikke Bare lagre filmen til en fil som gjør at jeg kan sende den til andre og legge ut på youtube/facebook osv Akkurat Rendre/eksporter Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, sikkert. Men spørsmålet var hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, sikkert. Men spørsmålet var hvor finner jeg det? kan være så mangt file>eksport? last opp et bilde Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Fant det nå, står render as Takk for hjelp Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Fant det nå, står render as Takk for hjelp For Youtube og VLC: File - Render as - Sony AVC - HD1080 50i - custom - best - 12 000 000 Endret 4. januar 2010 av oddmanil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå