capy Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Skal du ikke klokke ei klokke til å gå raskere med det samme du er i farta? :wink: har en veggklokke som går baklengs. den er ikke alltid like enkel å ha med å gjøre på fylla når vi skal nå bussen til byn:) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 moyner: jeg trodde vi var i off-topic? (sjekk øverst) Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Lite tips: Det meste som varmes opp utvider seg. Der har du løsningen. Ikke bruk bra kjøling. Lenke til kommentar
capy Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 hvordan lage prosjektør: 1. få en glassmester til å sage av selve "billedflaten" på skjermen. 2. ta resten av skjermen og sett den bakerst i rommet. 3. ta et hvitt laken og heng det på motsatt side av billedrørskanonen. 4. power on: ta-da:) Lenke til kommentar
stranden Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 det er såå teit å klokke skjermen.. ødelegger den bare.. enste du får ut av den er 5 hz elns har du lcd er det ikke vits.. og du ødelegger den uansett Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 @ stranden Topic; Med in spesialdesignede "überchill¨ klarte jeg å klokke min Gameboy 3" skjerm til en Sony trinitron 60"! Slå den!! Lenke til kommentar
stranden Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 det er såå teit å klokke skjermen.. ødelegger den bare.. enste du får ut av den er 5 hz elns har du lcd er det ikke vits.. og du ødelegger den uansett Lenke til kommentar
Klokkern Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Så det går ikke an å klokke skjermen eller? Jeg har en ADI Microscan skjerm.... Hjelp meg, skjermen min er så dårlig Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Så det går ikke an å klokke skjermen eller? Jeg har en ADI Microscan skjerm.... Hjelp meg, skjermen min er så dårlig OMG er du seriøs? Tenk først logisk og tenk så hva tommer er... Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hmm, hvorfor har brukeren 0 innlegg når jeg fint klarer å se med mine egne øyne at han har postet to ganger i denne tråden ? *forvirret* Hmm, det er lettere å overklokke en underklokket skjerm enn å overklokke en ikke underklokket skjerm som ikke er overklokket etter den er underklokket av klokket inn og ut Lenke til kommentar
Klokkern Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Går det ikke an da altså ? Eller har jeg kanskje feil bios? Skal prøve med en bedre bios :-? Lenke til kommentar
Klokkern Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg har modem, går det ann å klokke det opp ? Jeg har en nabo som klokket modemet så raskt at haddisken ble øddelagt fordi den var så rask !!! Må jeg ha en TP-kablen da til modemet ?? Eller en vifte ?? Jeg må ha svar i natt fordi jeg og en annen vil klokke opp modemet sånn at vi kan se på webTV på TV2.no Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Det er ikke noe problem: - Legg begge hendene bak hodet. - Dytt forover til du oppnår ønsket skjermdtørrelse. - De fleste skjermer har en maksimal teoretisk størrelse. Når du kjenner noe hardt som trykker mot nesa har du funnet denne. Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 nå gir jeg opp asså... dette blir bare for komisk. jeg har hørt om mye rart som oppskjæring av skjerm, saging av plasten rundt osv... men klokking av skjermmmm lmao. så klokking av modem... tror ikke akkurat du kan forvente deg 1mb linje av et 56k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg