Alkohoel Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei! jeg skal selge min Dell XPS m1730. Jeg kjøpte den for nesten 2 år siden, og ønsker nå å selge den etter overgang til stasjonær. Jeg kan ikke huske nøyaktig spesifikasjoner på den forøyeblikket (vil oppdatere senere når jeg finner det ut) og den er ikke lenger i salg hos dell, så det blir vanskelig å linke den til dere også. Uansett, på tidspunktet jg kjøpte den var den en av de beste gaming bærbare på markedet. Den har en 17" 1920x1080 Ultrasharp Full HD skjerm, 2x GTX 8700 in SLI, et physix card, 4g ram, 2,4 ghz dual core prosessor, en blu-ray spiller og 2 hardisker i raid 0. Det følger i tillegg med en ekstra lader, og en Bæreveske. Jeg vet at rent spesifikasjonsmessig er det ikke en kjempe bra PC per dags dato. Men den selges for rundt 10 000,- på finn.no så jeg håper jeg hvertfall kan få det for min, selv om den ikke er hvert så mye rent spesifikasjonsmessig. Nypris var på rundt 28 000,-. Her er noen bilder av det jeg selger: OBS: Ekskludert den Microsoft musen på bildet med laderen og bagen Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Selger du 500(eller 200) KR billigere enn alle andre, blir den hvertfall solgt fort Men det er jo en relativt bra pc så hvis det ikke er synelige tegn på mye bruk eller ikke skader går den vel får 9999 kanskje:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå