Goodall Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Var visst ikke så lett å søke på "4 players" Så da spør jeg dere som er inne i xbox 360 verden og har peiling på spill, hvilke spill kan man spille hvis man er 4 som skal spille på en gang? Alle sjangere er ett fett. Har nemlig en kamerat med xbox 360 og han fikk en håndkontroll av meg til jul slik at vi kunne spille i hvertfall 3, men så viste det seg at han hadde jo bare 2 spill som støttet 4 players. Kung Fu Panda og et eller annet monster truck spill. Man har det jo ikke mere morro enn det man det man gjør det til selv, og vi fikk mye morro ut av kung fu panda, men fint med alternativer. SÅ KOM MED DE TUSEN TAKK Edit: Altså 1 konsoll --> 4 spillere med VANLIG kontroller Edit2: Etter hvert som forslagene kommer så slenger jeg de inn i første post 4 players spill: *Call of duty Modern Warfare 2 *Halo 3 *Fifa 10 *Nhl 10 *Tiger woods 10 *Nba2k10 *Left 4 Dead og Left 4 Dead 2 *Geometry Wars 2 *Castle crashers *Alien Hominid HD *Borderlands *Marvel:Ultimate Alliance Endret 5. januar 2010 av Goodall Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Call of duty Modern Warfare 2 er det 4 players på og spillet er topp. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Halo 3 Mener du fire på en konsoll? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Halo 3 Mener du fire på en konsoll? Ja det var det jeg mente ja 4 på en konsoll var det jeg prøvde å få frem hehe Så bare kom med forslagene 1 konsoll --> 4 spillere Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Modern Warfare 2 er utrolig bra på split screen (flere spillere på en skjerm). i motsetning til mw1 så kan man på mw2 lage egne klasser og offline brukere som man levler opp på og lager klasser, unlocker våpen, titler emblems og lignende. helt likt online bare at det ikke er online. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Høres nice ut Flere forslag? BRING THEM ON Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 fifa 10 nhl 10 tiger woods 10 nba2k10 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ingen som har nevnt det desidert beste 4-spiller spillet enda? Rock Band! (1/2/Beatles) Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Må også nevne Geometry Wars 2, arkadespill. Billig og veldig underholdende. Endret 4. januar 2010 av oysteina Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ingen som har nevnt det desidert beste 4-spiller spillet enda? Rock Band! (1/2/Beatles) Det kan jo ha noe med at hvis man leser første posten, får man med seg at han har en kamerat han gav en kontroll til, mao. han er nok mest sannsynelig ute etter spill og spille med en vanlig xbox kontroll. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Left 4 Dead og Left 4 Dead 2. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 splosjon man, arkade og samarbeids spill...jævlig moro med litt innabords Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ingen som har nevnt det desidert beste 4-spiller spillet enda? Rock Band! (1/2/Beatles) Det kan jo ha noe med at hvis man leser første posten, får man med seg at han har en kamerat han gav en kontroll til, mao. han er nok mest sannsynelig ute etter spill og spille med en vanlig xbox kontroll. Jepp helt riktig Spill til vanlig xbox kontroll er det som gjelder Ellers har jeg bare en ting å si: Jeeees.....sover ikke xbox folk eller? Veldig bra dette takker for alle forslag, og bare keep it coming Tror jeg har fått med alle forslagene i første post Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Alien Hominid HD, Samme som castle chrashers nesten Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) OT: Stor tv du har? Jeg klarer såvidt dele 47" min med en, så jeg hadde virkelig fått fnatt av å spille med skjermen delt i 4. :!: Når jeg tenker meg om er det vel bare jeg som har ett luksusproblem Endret 5. januar 2010 av ScreamRape Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjøp det "buzz"-lignende spillet til xboxen! Kun 100kr på gamestop inkludert spillet og 4 kontrollere. http://gamestop.no/folder_sale/index.html Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Støtter ikke de Marvel:Ultimate Alliance spillene 4 spillere? Trodde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå