Gå til innhold

Hva heter denne addonen?


Anbefalte innlegg

Hei. Begynte å spille WOW på onsdag, men er allerede i lvl 20. Men uansett...

En venn av meg har en addon som gjør sånn at når han flyr til forskjellige steder med FP, eller hva det kalles, (De dyrene vi betaler for, som flyr oss til forskjellige områder)

så kan han se hvor lenge det er igjen til han kommer frem.

Problemer er bare at han ikke husker hva denne addonen heter, og jeg kan heller ikke finne den. Har søkt på google, men er ikke helt sikker på hva jeg skal søke på, så jeg fant ikke noe særlig nyttig.

Jeg håper derfor noen vet hva denne addonen heter, og håper at dere vil hjelpe meg :)

 

Mvh. Stigah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raske svar :)

Da skal jeg laste ned cartographer, og teste det.

Jeg tror questhelper følgte med når jeg kjøpte det.

 

EDIT:

 

Det var ikke cartographer :(

Eller kanskje, men det sto at den var out of date, eller noe sånt.

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Tusen takk :)

Da laster jeg ned Carbonited. (Mener du Carbonite?)

 

EDIT:

Ikke den jeg ville ha. Får det ikke til å vise hvor lang tid det er igjen på flygeturen. Den måler bare hvor langt det er til det stedet jeg skal, og viser sånn ca. hvor lang tid det tar.

 

Den søskenbarnet mitt har, er det en teller. Den er veldig nøyaktig.

Endret av stigah
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Jeg tror questhelper følgte med når jeg kjøpte det.

Det er en innebygd. Men addonen som heter Questhelper (curse.com) skal ha en timer, om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Carbonite kan være litt ukorrekt når det hjelper flygetider osv, forresten. Har merket det flere ganger at den har påstått at flygeturen tar lengre tid enn den egentlig tar.

Tenkte bare jeg skulle si ifra.

 

Carbonite er en genial addon, men når det gjelder flyturer, er den elendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Carbonite er en genial addon, men når det gjelder flyturer, er den elendig.

Carbonite ser jo ut som ett voldtatt togvrak på en dårlig dag i mine øyne da, haha, hvordan kommer du over det? :p

Lenke til kommentar

Tusen takk alle sammen :)

Skal nok få testet alle :)

 

Men så et annet spørsmål:

Nå er jeg alt for mye innpå WOW, og får ikke kontaktet venner med MSN. Er alt for opptatt til det. Finnes det en addon på WOW som gjør sånn at jeg kan logge inn med MSN? Dårlig forklart, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Sånn at jeg kan skrive til mine venner på MSN, mens jeg spiller.

Lenke til kommentar
Tusen takk alle sammen :)

Skal nok få testet alle :)

 

Men så et annet spørsmål:

Nå er jeg alt for mye innpå WOW, og får ikke kontaktet venner med MSN. Er alt for opptatt til det. Finnes det en addon på WOW som gjør sånn at jeg kan logge inn med MSN? Dårlig forklart, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Sånn at jeg kan skrive til mine venner på MSN, mens jeg spiller.

 

Kjør wow i windows mode så gå det så fint så

Lenke til kommentar

Det er questhelper som gir deg den fine timeren: http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...est-helper.aspx

 

Hvordan gjør jeg så dette?

Høyreklikket på ikonet, klikte på snarvei, kjør, minimer vindu. Men ingenting skjedde. Vet ikke om det var dette du mente.

 

for å kjøre i windowed mode så må du mens du er inne i wow trykke esc og gå inn under video innstillinger og huke av for windowed mode og trykke okay

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...