nicson Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Hei ! Ved flere anledninger har jeg funnet ut at forskjellen mellom XP (Pris/ytelse) er latterlig. Synes ikke XP har omtrent noe å si når man skal betale 1000kr mer for å få XP prosessor. Ytelsen er jo ikke å merke i det hele tatt! Isåfall må man ha et vannvittig dyrt Geforce3/4 kort for å få utnyttelse av denne "sterke" prosessoren. Ta tar jeg i beregning 1,4Ghz Thunderbird og 1,4Ghz XP. Men er det verdt pengene? Noen som har noen synspunkter? Eller er det bare for "showoff" at alle må ha det nyeste ? :razz: Sett gjerne opp din maskin med ytelse i 3DMark. Slutt også å "whine" om P4, P4 er elendig i FPS spill, basta ! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Dersom du ikke har så høye krav til ytelse (bildekvalitet, oppløsning, fsp) vil en Athlon 1400 med Geforce2 være et billig alternativ til Athlon XP. Personlig synes jeg XP er latterlig dyr - er jo ikke så store oppgraderingen fra Tbird men jeg tror nok grunnen er at AMD ønsker å legge seg på en lit dyrere linje, det er jo ingen hemlighet at de ikke har tjent så veldig godt i det siste. "Slutt også å "whine" om P4, P4 er elendig i FPS spill, basta ! " Du vet det vel du, ingen vits for en P4 bruker å legge seg oppi din veloverveide konklusjon [ironisk] oh... tips, morgan duron er like kjapp som tbird, penger å spare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå