Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Er en betydelig forskjell på OL og VM. Liv Grete vant en del VM-medaljer, men greide aldri å ta ett OL-gull. Berger ble den første kvinnelige skiskytteren til å ta et OL-gull. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jamenn du sa jo det første noensinne. Uansett, OL it is. Thanks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jamenn du sa jo det første noensinne. Uansett, OL it is. Thanks. Ja, det første OL gullet i skiskyting for kvinner noensinne. Latias svarte bare ikke helt nøyaktig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Vi er i OL-kategorien da, tenkte at du forstod såpass. Men jeg kunne ha forklart det bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi er i OL-kategorien da, tenkte at du forstod såpass. Men jeg kunne ha forklart det bedre. Ja, du kunne jo svart på spm f.eks slik som Matsedamen gjorde.... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja, du kunne jo svart på spm f.eks slik som Matsedamen gjorde.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ooooooopss... Eg såg på avataren din! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Jotun, har du lagt hvit skrift på hylla? For nå som det kun finnes hvite skin, har du faktisk muligheten til å lure meg for en gangs skyld. Jeg må bare holde meg våken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jotun, har du lagt hvit skrift på hylla? For nå som det kun finnes hvite skin, har du faktisk muligheten til å lure meg for en gangs skyld. Jeg må bare holde meg våken. Å lure deg er som å lure en dame til å kjøre brannbil. Det ekke så vanskelig og eg trenger ingen hvit skrift........ Så spørs det om du er gammel nok til å vite hva å kjøre brannbil er og hvem som egentlig blir lurt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! :lol: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 http://www.nrkol.no/video/assetid=a9b16089-3306-4453-9700-0dc250307832.html Sjekk helt på starten. Fy faen, så dumme folk som finnes her i landet. Fyren ble nok overrasket da han ble gratulert på starten av intervjuet. :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha, endelig fikk jeg se det! Bare lest om det før. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kjente ikke igjen Shani Davis jeg heller nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Utrolig bra... Flaks for de folka at det finnes NOEN vettuge folk i NRK. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bah, jeg kjenner jeg savner OL allerede Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg også. bare 4 år til nestegang Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 4 år høres alt for lenge ut. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tror ikke folk tenkte like mye på det to-tre uker etter Torino-OL. Plutselig var Vancouver-OL der. Vi "glemmer" nok OL snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå