claes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Leste "aking" i førstepost og lo litt, lurte på når aking ble OL-gren, så kom jeg på at det er jo sånn 1 manns-bob. nedtur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Du tenkte mer på en snowracer i en akebakke som man pleier å gjøre på barneskolen? Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, eller noe ufo-greier utfor kulekjøringsbanen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Forventer ingen medaljer, men skal uansett bli spennende å følge Hege. Om hun er tatt ut? Dette skrev jeg i skøyter-tråden. Nederste linjer redigerte jeg, da jeg ble litt usikker på om hun faktisk var tatt ut. Spurte, og det var hun ikke. På skolen idag spurte vi, og hun sa fortsatt nei. Så noen timer senere leser vi på nettet at hun er tatt ut. :!: Gøy. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Leste "aking" i førstepost og lo litt, lurte på når aking ble OL-gren, så kom jeg på at det er jo sånn 1 manns-bob. nedtur Hahahaha. Dette skrev jeg i skøyter-tråden. Nederste linjer redigerte jeg, da jeg ble litt usikker på om hun faktisk var tatt ut. Spurte, og det var hun ikke. På skolen idag spurte vi, og hun sa fortsatt nei. Så noen timer senere leser vi på nettet at hun er tatt ut. :!: Gøy. Alltid gøy det. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Leste "aking" i førstepost og lo litt, lurte på når aking ble OL-gren, så kom jeg på at det er jo sånn 1 manns-bob. nedtur Må sei at eg tenkta på det sama Hadde vore skikkelig stilig med masse voksne menn og damer som for så raskt som dei kunne ned ein kjempebratt bakke på små akebrett Endret 16. januar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Må si at disse dagene går ujevnt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Må si at disse dagene går ujevnt... Stfu, jeg bestemmer hvordan de går! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Så nå har du helgardert deg litt? Det er 26 dager. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Leste "aking" i førstepost og lo litt, lurte på når aking ble OL-gren, så kom jeg på at det er jo sånn 1 manns-bob. nedtur Må sei at eg tenkta på det sama Hadde vore skikkelig stilig med masse voksne menn og damer som for så raskt som dei kunne ned ein kjempebratt bakke på små akebrett Rompeakebrett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Så nå har du helgardert deg litt? Det er 26 dager. Stfu! Det er bare for å lokke flere folk til kategorien. De vil tro det er kort tid igjen, derfor blir også kategorien mer aktiv tidligere. Og som sagt, jeg bestemmer når OL-ilden skal tennes, så stfu! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvorfor skriver du ikke bare 3 dager igjen da? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Greit. Nå synes jeg det var en veldig amper stemning her folkens. Så nå kan alle bare slappe av med en kopp gløgg og gjerne en rosinbolle og tenke på at OL KOMMER NÅR DET KOMMER!!! FUUUU!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Hvorfor skriver du ikke bare 3 dager igjen da? Nei, jeg har lovet fansen at OL skal begynne den 12. Det hadde uansett kommet brått på for alle slavene mine, de kan ikke arrangere noe innen tre dager. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dere om det. Jeg må tenke på eksamen jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Greit. Nå synes jeg det var en veldig amper stemning her folkens. Så nå kan alle bare slappe av med en kopp gløgg og gjerne en rosinbolle og tenke på at OL KOMMER NÅR DET KOMMER!!! FUUUU!!! Stfu! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dere om det. Jeg må tenke på eksamen jeg. Hvordan føles det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har hatt bedre tanker. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Blir vanskelig å slå russere som har falt i gryta med styrkedrikk. Hanevold går for sakte, selv med strafferunde er Berger raskere enn Hanevold slik som det så ut i dag. I tillegg skyter han veldig, veldig sakte. Hvis han må bruke ekstraskudd er vi over minuttet bak hvis det blir samme utviklingen i OL. Endret 18. januar 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vel, hvis Berger må bruke 1 ekstraskudd så blir vi nektet å gå med siste mann på laget. Mannen kan jo ikke lade ekstraskuddene engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå