Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forventer ingen medaljer, men skal uansett bli spennende å følge Hege. :)

Om hun er tatt ut?

Dette skrev jeg i skøyter-tråden. Nederste linjer redigerte jeg, da jeg ble litt usikker på om hun faktisk var tatt ut. Spurte, og det var hun ikke. På skolen idag spurte vi, og hun sa fortsatt nei. Så noen timer senere leser vi på nettet at hun er tatt ut. :!:

Gøy. :)

Lenke til kommentar
Leste "aking" i førstepost og lo litt, lurte på når aking ble OL-gren, så kom jeg på at det er jo sånn 1 manns-bob. nedtur :p

Hahahaha. :D

Dette skrev jeg i skøyter-tråden. Nederste linjer redigerte jeg, da jeg ble litt usikker på om hun faktisk var tatt ut. Spurte, og det var hun ikke. På skolen idag spurte vi, og hun sa fortsatt nei. Så noen timer senere leser vi på nettet at hun er tatt ut. :!:

Gøy. :)

Alltid gøy det. :p

Lenke til kommentar
Leste "aking" i førstepost og lo litt, lurte på når aking ble OL-gren, så kom jeg på at det er jo sånn 1 manns-bob. nedtur :p

Må sei at eg tenkta på det sama :D Hadde vore skikkelig stilig med masse voksne menn og damer som for så raskt som dei kunne ned ein kjempebratt bakke på små akebrett :wee:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Må sei at eg tenkta på det sama :D Hadde vore skikkelig stilig med masse voksne menn og damer som for så raskt som dei kunne ned ein kjempebratt bakke på små akebrett :wee:

Rompeakebrett :)

Lenke til kommentar
Så nå har du helgardert deg litt? Det er 26 dager. :p

Stfu! Det er bare for å lokke flere folk til kategorien. De vil tro det er kort tid igjen, derfor blir også kategorien mer aktiv tidligere. Og som sagt, jeg bestemmer når OL-ilden skal tennes, så stfu! :wee:

Lenke til kommentar

Blir vanskelig å slå russere som har falt i gryta med styrkedrikk. Hanevold går for sakte, selv med strafferunde er Berger raskere enn Hanevold slik som det så ut i dag. I tillegg skyter han veldig, veldig sakte. Hvis han må bruke ekstraskudd er vi over minuttet bak hvis det blir samme utviklingen i OL.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...