Zeph Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vista betre enn Win7, er du berusa? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Har prøvd W7 på en annen PC, og var ikke særlig fornøyd. Var riktignok rett etter at den ble lansert her i landet, så en del av bugsa er vel fikset opp i. Kan hende jeg har blitt for avhengig av Vista, at jeg ikke likte det nye designet. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 W7 har aldri vært spesielt bugget, vista derimot...kan jo knapt spille spill på det tullet Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tydelig at OL er over når tråden blir hijacka av en Win7 vs Vista diskusjon.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva er det bak Petter? En gigantisk olympisk kanadisk penis?Ja, eg vet at det er ilden... Latias: kult å snakke uten bedre viten? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 HAHAHA :!: Søk på "barneskirenn" på Google!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Heftig da. Sluttplassering: Gull Sølv Bronse Totalt 1. Norge 5 2 2 9 2. Sverige 3 2 2 7 3. Tyskland 1 4 0 5 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ler like mye hver gang jeg ser det klippet når han roper barneskirenn Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvis du tenker på når han sa barneskirenn, så er det her: http://www.youtube.com/watch?v=F8dcgr0FHpA Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 HAHAHA :!: Søk på "barneskirenn" på Google!! Fantastisk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 303 ble det vel til slutt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har et til spørsmål (gjør skoleoppgave skjønner du ). Var Tora Bergers gull det første, norske kvinnelige skiskytter-gullet noensinne, eller var det bare det første i OL? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Liv Grete Skjelbreid Poirée har vel en 8 stykk VM gull i skiskyting. Gullet til Berger var det første for kvinner i skiskyting i OL for Norge noensinne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Har et til spørsmål (gjør skoleoppgave skjønner du ). Var Tora Bergers gull det første, norske kvinnelige skiskytter-gullet noensinne, eller var det bare det første i OL? Første noensinne. Eneste kvinnene hadde på forhånd, var et sølv til Liv Grete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå