Lucky Luciano Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Håper virkelig kvinnehockey blir fjernet fra OL-programmet(var det 17-0 Canada slo Slovakia med i gruppespillet?). Makan til dritt kan du lete lenge etter. Det verste er at Canada har flaks i sånn ca. alle gull, alltid en eller annen favoritt som faller i siste sving (at Nederland failet i lagtempo på skøyter, koreaneren som falt på kortbane i går, østerrikeren som var uheldig i bordercrossen) håper USA tar gullet i ishokeyen, noe som sikkert ikke kommer til å skje. Blir vel en knepen Canada-seier, og Canada ender opp med 15 gull (vinner sikkert i 3'er-bob også, og en eller annen helt random øvelse som gjenstår) Endret 27. februar 2010 av Highfivex Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 WTF?! Nesten verre enn Bradbury, det gullet til Canada. Makan til flaks de skulle ha på hjemmebane da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvordan er Norges histore med doping? Er det egentlig noen i historien som har dopet seg (og blitt tatt)? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvordan er Norges histore med doping? Er det egentlig noen i historien som har dopet seg (og blitt tatt)? I vintersport er det ca. ingen som har blitt tatt. Vi har derimot hatt noen kulestøtere (av alle ting), brytere og vektløftere, samt noen som har gått på narkosmellen. Lars Bystøl har f.eks. blitt tatt for cannabis, men det er ikke prestasjonsfremmende, så det "teller ikke" i den forstand. Ulovlig er det selvfølgelig fortsatt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Når du sier kulestøtere (av alle ting), tenker du da på at det er en liten sport få ville tenkt på i dop-sammenheng, eller at det er absurd å dope seg for akkurat den sporten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Han fyren som dopa hesten i Beijing. Ble fratatt bronsemedaljen vår. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Riktig, Tony Hansen... Når jeg sier kulestøtere mener jeg vel heller at det er en sport vi nordmenn hverken interesserer oss voldsomt for eller presterer nevneverdig godt i. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Riktig, Tony Hansen... Doper! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvor i helvette kom alle gullmedaljene til Canada fra?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Curling, ishockey, kortbaneløp, kortbaneløp, kortbaneløp. Og nevnte jeg kortbaneløp? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvor i helvette kom alle gullmedaljene til Canada fra?! Rare skøyte og skiøvelser... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kortbaneskøyter x2 og lagskøyter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ikke glem kunstløp, kortbane, skeleton, kvinnehockey og kortbane. De tok gull i ca. alle jallasportene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Men de kommer til å være øverst på medaljestatistikken likevel. Der er alle gullmedaljene like mye verdt, ingen som bryr seg om det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Curling, ishockey, kortbaneløp, kortbaneløp, kortbaneløp. Og nevnte jeg kortbaneløp? Niks, tror du må ha glemt det.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Curling, ishockey, kortbaneløp, kortbaneløp, kortbaneløp. Og nevnte jeg kortbaneløp? Niks, tror du må ha glemt det.. Okay, da nevner jeg det nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Kortbaneløp! Første gang jeg ser medaljesermonien live i dette mesterskapet. På tide, kanskje? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vi kan forsåvidt nevne bob også. Jaggu tok de ikke et gull i bob også. Som en kuriositet kan vi vel nevne at en polsk bob-kjører ble tatt i doping i 2002, og det er vel bare rett og rimelig at vi automatisk beskylder en annen vinteridrettsbedrivende polakk for å være så smekkfull av dop at man ser det på mannefjeset hennes Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 kanda tok også gull i parallelslalom i snowboard. Utrolig hva slags øvelser som havner på ol i disse dager, alt for å tekkes ungdommen ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå