JanFr Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ishockey: Canada - Norge (Canada seier) Curling: Canada - Norge (Canada seier) Skøyer: Canada - Norge (Canada seier) Curling, finale: Canada - Norge (???) På tide at forbannelsen blir brutt? Alle gode ting er... øh... fire? Har du ikke hørt: "En, to, tre. På det fjerde skal det skje"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ishockey: Canada - Norge (Canada seier) Curling: Canada - Norge (Canada seier) Skøyer: Canada - Norge (Canada seier) Curling, finale: Canada - Norge (???) På tide at forbannelsen blir brutt? Alle gode ting er... øh... fire? Har du ikke hørt: "En, to, tre. På det fjerde skal det skje"? "På det femte smeller det" Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Det får bli neste OL Endret 26. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Skøyer: Canada - Norge (Canada seier) Det tviler jeg på. Selv om det har skjedd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Skøyer: Canada - Norge (Canada seier) Det tviler jeg på. Selv om det har skjedd? Fyren sikter vel til leifen min, der jeg har skrevet skøyer og ikke skøyter. Sånt får jeg igjen for når jeg er kjapp og retter andres feil. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 For en syk latter på Bøe Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tydelig at han blir mobbet for det internt i laget. Svendsen dro et par lattere med Bø-preg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fyren sikter vel til leifen min Det stemmer. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jada!! Sverige tok gull i curling for damer! Etter en spennende kamp med en helt vill avslutning. Vant etter en ekstraomgang og Canada brant to match-steiner! Gratulerer søstre i øst! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Gikk inn på nrklol, spolte tilbake for å høre det. Fy faen Gordon Kan du legge ut linken til det videoklippet? Har ikke funnet det ennå. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Canada Se navnene 10 7 4 21 Tyskland Se navnene 9 11 7 27 USA Se navnene 8 13 13 34 Norge Se navnene 8 6 6 20 Canada 2 gull mere enn oss, håper ikke Canada vinner medaljekampen Men USA 34 MEDALJER totalt edit: Marit Bjørgen og Aksel Lund Svindal står for 1/3 av våre medaljer. Tenker på at vi har 100% garantert medalje i Curling som gir oss 21 totalt M.B har 4 og A.L.S har 3 = 7 til sammen. 2 utøvere har til sammen 1/3 av alle medaljene våre det sier jo bare litt Endret 27. februar 2010 av Goodall Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Canada tar nok dette nå. De tar nok minst et gull til i hockey og/eller curling. Norge ender på 9 gull. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Selv med curlinggull kan Sverige ta seg en bolle. Avisene deres disset oss for en drøy uke siden, men den som ler sist ler best. Sverige 5-8 Norge Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Synes kombinert burde inkludert skiskyting og skibytte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Sjukamp, altså? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vel, jeg synes allerede skihopping og langrenn er en merkelig kombo, så hvorfor ikke mikse litt mer? Kunne tatt noen runder skøyter også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Og avslutte med aking til slutt. Starter etter hvordan de ligger i sammendraget, og førstemann ned bakken vinner løpet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det hadde jo vært gøy med tikamp i OL da, lignende friidrett. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) De burde gjøre så mange øvelser som mulig etter hverandre. Muligens starte i hoppbakken, eller løpe opp trappene til den midt i en rekke andre øvelser. Hopper ned, får på seg et par andre ski og børse, løper ut i langrennsløypa og plaffer ned noen blinker, kaster seg på et akebrett og hiver seg ned bob-banen, mens de sklir tar de på seg paret med skøyter som ligger ferdig i en lomme i bob'en, når de er nede kaster de seg av boben i fart og prøver å lande på isen så godt som mulig, her gis det selvfølgelig stilpoeng, før de tar noen raske runder på isen, slenger på seg nye ski og hopper ut i Utfor-løypa, som etter en viss strekning skifter til Slalom-løype, da uten pause eller skibytte (her gjelder det å velge passende ski), før man avslutter det hele med en liten skicrossløype der det gjelder å holde seg på beina, igjen med samme ski. Hopplengder og tider blir selvfølgelig regnet om så ikke noe som ville vært en evighet i forskjeller i slalom-tider kan bli tatt igjen av langrenn osv, men førstemann i mål etter hele greia bør ha noe å si, det også. Tror dette kunne vært veldig, veldig morsomt og underholdene å se på. Endret 27. februar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Haha, ja. Skikkelig adrenalin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå