Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Si hva dere vil om Gordon, men han er i alle fall bedre enn Line Andersen. Deg om det. http://www.youtube.com/watch?v=8A4xDBM6iUQ Rett og slett ille. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Gordon bedre enn Line Andersen? Nå har jeg hørt det også.. Jeg synes Line Andersen er jævlig flink, jeg. Sammen med Ingerid Stenvold, som også var veldig flink. Flinke til å intervjue synes da jeg. Gordon, derimot, er håpløs på alle områder. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg blir bare sur når jeg ser den der. Alsgaard prøver sitt beste å trøste hun og hinte om det til PG, men han tar jo faen ikke hintet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Gordon bedre enn Line Andersen? Nå har jeg hørt det også.. Jeg synes Line Andersen er jævlig flink, jeg. Sammen med Ingerid Stenvold, som også var veldig flink. Flinke til å intervjue synes da jeg. Gordon, derimot, er håpløs på alle områder. Når man først er inne på Ingerid Stenvold... http://www.youtube.com/watch?v=zSmDFX2JgFM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=HZydjTujD-A Ikke rart hun sluttet som sportsanker. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 HAHAHAHAHAHA. Den episoden på Nytt på Nytt er faen meg noe av det morsomste jeg har sett. Herregud som jeg lo av den der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 http://www.expressen.se/sport/os2010/1.1897580/marie-lehmanns-dunderblunder Svensker altså. Ikke den skarpeste kniven i skuffen. :!: Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 1 United States (USA) 8 12 12 32 2 Germany (GER) 8 11 7 26 3 Canada (CAN) 8 6 3 17 4 Norway (NOR) 7 6 6 19 Canada rasker med seg en del gull for tiden. Curlinggutta må nok trå til om vi skal greie det her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Spesielt når det er mot Canada. Håper på gull med skiskytterene i dag så er vi nr 3! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Faen så jevnt det er. For at vi skal vinne statistikken, må vi jo slå de andre tre med ett gull. Det greier vi neppe. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Gordon bedre enn Line Andersen? Nå har jeg hørt det også.. Jeg synes Line Andersen er jævlig flink, jeg. Se et par friidrettssendinger på NRK. Fryktelig å høre på alle de fantastisk dumme spørsmålene hun stiller til utøverne. Ikke bedre at hun får reise rundt til Wimbledon ol. og stille dumme spørsmål også. Ikke sett så mye av henne nå i OL. Mulig hun har vært bedre der. Edit: Norge vinner forresten skiskytterstafetten, tremila, femila og curlingfinalen. Null stress Endret 26. februar 2010 av Juℓenissen Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Når man først er inne på Ingerid Stenvold... Ikke rart hun sluttet som sportsanker. Epic! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 - «Kongen» Northug må vite at han ikke er kongen i skisporet. Muligens er han det i Norge, men det er i overført betydning. I skisporet der mange starter på samme tid, skjer det mye rart. Og hvis Petter ønsker å unngå trøbbel, da kan han gå 20 meter foran alle andre og slippe problemet, fastslår Kowalczyk. - Og Marit (Bjørgen) kom hit for å vinne. Og da får hun gjøre det, men ikke blande seg inn i juryens avgjørelse. Noen andre er satt til å avgjøre eventuelle feil og mangler på feil. For det andre så føler hun seg truet. Hun er eldre og vet veldig godt, at om et par år, når jeg blir like gammel som henne, kommer jeg til å få bedre resultater, sier den polske jenta. http://www.dagbladet.no/2010/02/26/sport/ol_i_vancouver/ol_2010/ski/langrenn/10604044/ Jævla dopa polakk. Er bare bitter på at alle de andre topper formen til OL, og at hun ikke kan vinne like lett som i verdenscupen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 HAHAHAHAHA. Hva faen babler hun om? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor hun blander Northug inn i alt dette. Vil hun også være konge her i landet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Snakk om å hate nordmenn a! :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Sist jeg sjekket hadde Petter Northug en gull, en sølv og en bronse. Marit har tre gull og en bronse. Hva har du da, Kowalczacxcyk? Nettopp. Hold kjeft om folk som må "komme hit og vinne". Dopa juksefaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Skiskytteren som fortsatt er forbannet Snakk om å være bitter. :!: Lenke til kommentar
stwa Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 - «Kongen» Northug må vite at han ikke er kongen i skisporet. Muligens er han det i Norge, men det er i overført betydning. I skisporet der mange starter på samme tid, skjer det mye rart. Og hvis Petter ønsker å unngå trøbbel, da kan han gå 20 meter foran alle andre og slippe problemet, fastslår Kowalczyk. - Og Marit (Bjørgen) kom hit for å vinne. Og da får hun gjøre det, men ikke blande seg inn i juryens avgjørelse. Noen andre er satt til å avgjøre eventuelle feil og mangler på feil. For det andre så føler hun seg truet. Hun er eldre og vet veldig godt, at om et par år, når jeg blir like gammel som henne, kommer jeg til å få bedre resultater, sier den polske jenta. http://www.dagbladet.no/2010/02/26/sport/ol_i_vancouver/ol_2010/ski/langrenn/10604044/ Jævla dopa polakk. Er bare bitter på at alle de andre topper formen til OL, og at hun ikke kan vinne like lett som i verdenscupen. Herregud! Håper folk buer henne ut i holmenkollen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Hun ga oss en bedre idé med det siste avsnittet. - Jeg kommer hvertfall til å være motivert. Jeg må bare være veldig forsiktig, for i Holmenkollen går løypa langt ute i skogen, sier Kowalczyk og ler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå