Latias Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Steira ligger langt bak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Norway's Olympic Medal Haul Earns It Little Respect Engelsk for de som vil lese. Artige sammenlikninger. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Norway's Olympic Medal Haul Earns It Little Respect Engelsk for de som vil lese. Artige sammenlikninger. Sto mye artig der hehe...men de bommet litt for vi har IKKE 300 medaljer enda...vi mangler 3, vi har 297: 104 + 103 + 90 = 297 Men denne var jo best It doesn't help that Norwegians don't like to toot their own horns. Instead, the thousands who traveled across the world to Vancouver stand along ski trails banging cowbells so loudly that nobody can hear the announcer declaring yet another medal-finish for Norway. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Liker denne her jeg: What makes its performance hard to fathom, however, is that Norway has only 4.7 million people to choose from. It's as if the American team finished third in Vancouver after limiting the athlete pool to people living in metropolitan Detroit. :!: Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 At the 2006 Olympics, Norway bombed by its usual standards—finishing sixth overall in medals and 13th in gold. ikke veldig bra faktasjekking i artikkelen. Her har de blanda sammen Torino og salt lake lekene når det gjelder antall gull. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, reagerte på den jeg og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 At the 2006 Olympics, Norway bombed by its usual standards—finishing sixth overall in medals and 13th in gold. ikke veldig bra faktasjekking i artikkelen. Her har de blanda sammen Torino og salt lake lekene når det gjelder antall gull. Ja, reagerte på den jeg og. Evt. at dere ikke har fulgt med i engelsktimen. Står Norge endte på sjetteplass i antall medaljer, og på 13. plass i antall gull. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 At the 2006 Olympics, Norway bombed by its usual standards—finishing sixth overall in medals and 13th in gold. ikke veldig bra faktasjekking i artikkelen. Her har de blanda sammen Torino og salt lake lekene når det gjelder antall gull. Ja, reagerte på den jeg og. Evt. at dere ikke har fulgt med i engelsktimen. Står Norge endte på sjetteplass i antall medaljer, og på 13. plass i antall gull. real blunder fra meg der ja. Klarte blande 13 gull med 13 plass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Lett å blande da vi faktisk tok 13 gull i Salt Lake. Det var det som gjorde at jeg bomma. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er ganske utrolig at NRK1 streamen fortsatt ikke er fiksa. Når jeg prøver å se på hva som går, får jeg fortsatt opp Rogstad som legger ut om worldcupens siste stafett. Sånn har den gått i loop siden etter gårsdagens stafett. Lenke til kommentar
agail Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 WTF. Er ikke lyd på NRK1 Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er ganske utrolig at NRK1 streamen fortsatt ikke er fiksa. Når jeg prøver å se på hva som går, får jeg fortsatt opp Rogstad som legger ut om worldcupens siste stafett. Sånn har den gått i loop siden etter gårsdagens stafett. Tydeligvis ikke bare jeg som har problemer da :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Like greit at verken Mancuso eller Vonn tar gull i dag. Hadde tatt seg ut dersom vi har like mange gull som USA og Tyskland etter dagens øvelser. Lenke til kommentar
agail Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har dere lyd på NRK1? Er ikke noe lyd her, og det er jo krise nå som det er staffet. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hva er stillingen etter første omgang? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har dere lyd på NRK1? Er ikke noe lyd her, og det er jo krise nå som det er staffet. Stream eller TV? Fungerer fint på streamen nå (som begynte å fungere igjen plutselig nå). Lenke til kommentar
agail Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har dere lyd på NRK1? Er ikke noe lyd her, og det er jo krise nå som det er staffet. Stream eller TV? Fungerer fint på streamen nå (som begynte å fungere igjen plutselig nå). På tv'en. Er lyd på alle kanalene unntatt NRK1. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Begynte plutselig å funke for meg også. (Heldigvis - *bank i bordet* osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå