JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kjipt at det ikke er noe curling kl 4 i natt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Et spm: Går det an å få bort den spillerdelen på fullskjerm på NRK sine sendinger på nett? Blir jo ikke fullskjerm når spillerdelen tar opp plass. Og det ser eg på tv'en også, fordi eg får to grå deler på sidene... Ingen som vet? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Det går egentlig ikke ann, men du kan sjekke om du får justert bildet på innstillingene på TVen Endret 20. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Får ikke gjort så mye med bildet på tv'en når den får signalene fra HDMI.. Drittspiller da. De klarer det jo med WMP, så da burde Microsoft få det til med Silverlight også... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Ammann ligger ett OL-gull bak Bjørndalen (etter at han har vunnet rennet som pågår). Sveitseren har vel ikke mer enn 15 VC-seiere, ca. 90 seiere mindre enn Ole Einar. Bjørndalen som er for ueffektiv, eller bare Ammann som alltid greier å finne formen til mesterskap? Sier ikke at det er dårlig med fem OL-gull (står respekt av det), lurer bare på hvordan det er mulig å ha en tredjedel av seierne sine i OL. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ammann ligger ett OL-gull bak Bjørndalen (etter at han har vunnet rennet som pågår). Sveitseren har vel ikke mer enn 15 VC-seiere, ca. 90 seiere mindre enn Ole Einar. Bjørndalen som er for ueffektiv, eller bare Ammann som alltid greier å finne formen til mesterskap? Sier ikke at det er dårlig med fem OL-gull (står respekt av det), lurer bare på hvordan det er mulig å ha en tredjedel av seierne sine i OL. Det er vel en kombinasjon av litt flaks, god formtopping og et fantastisk konkurranseinstinkt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er jo litt det same tendensen med Kjetil Andre Aamodt. Han fekk berre 21 sigrar i verdscupen, men 4 OL-gull og 5 VM-gull, i tillegg til 11 andre medaljer i VM/OL. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er det i dag Northug er favoritt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Er det i dag Northug er favoritt? Ja, sammen med Bauer, Hellner og Cologna. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 For tiende gang i den olympiske historie har ikke Norge tatt individuelle medaljer i hopp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Barneskirenn-fyren kan være en tulling noen ganger. Kan jo i hvert fall gi noen ord om konkurransen, ikke særlig gøy når han ignorerer alt og alle. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Petter har jo problemer allerede. Så jeg tror ikke dette går veien. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jaha...Det gikk jo til helvete. Vi får se om han i det hele tatt stiller opp i 50km når vi ser hvor dårlig form han er i. Tror ikke jeg har sett han i så dårlig form før. Helt fullstendig ferdig. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Faen jeg er skuffet nå.... Var litt spennende at svenskene lyktes med taktikken deres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Må vel bite i det sure eplet nå... SVERIGE 3-5 NORGE Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Dårlig med OL på TV nå. God natt! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Skal innrømme at jeg aldri har sett Northug konkurrere før. Jeg har bare lest om ham, at han er best osv. Jeg gikk inn i dette OL i den tro at vi hadde en overlegen deltaker i skiløypa. Har jeg blitt fullstendig rundtlurt av norske medier og fans? Gutten med trønderdialekt har jo ikke vært i nærheten av medalje i noe som helst, selv med bronse i sprint. Hvordan i all verden kan man bli så oppskrytt? Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nå har ikke jeg fulgt med på hele karrieren til Northug, men det er da menneskelig å ha dårlige dager? Hvordan kan man si at noen er oppskrytt etter 3 konkuranser? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Han er tydeligvis ikke i form. Det kan jo komme seg etter hvert. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Han er tydeligvis ikke i form. Det kan jo komme seg etter hvert. Vi får håpe det, er fortsatt medaljemuligheter=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå