Latias Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Trodde han snakket om kinesiske urfolk, som liker wierd musikk (som samene). :!: Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nabokampen etter at 19 av 86 øvelser er fullført: Sverige: 2 gull, 0 sølv, 0 bronse (7. plass) Norge: 0 gull, 2 sølv, 1 bronse (12. plass) Likevel er vi ikke nasjonen som har størst grunn til å være misfornøyd. Stornasjonen Russland har bare 1 bronse så langt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Rett før OL lurte jeg på hvem som skulle få æren av å ta Norges OL gull nummer 100 i historien. Hvis vi skal følge trenden hittil så spørs det nok om vi må vente til 2014. Huff, nei nå var jeg negativ, er vel ikke til å stikke under en stol at jeg er litt skuffa så langt. Det er fortsatt mange øvelser igjen. Svindal fikk en kjempeopptur, Bjørgen fikk bevist at formen sitter, Ole Einar skjerpa seg. Petter skal sikkert bevise et og annet. Hoppgutta... vel... vet ikke helt hva jeg skal tro der. (Anders kan, men vi vet jo alle at han klarer det kun i ett av hoppene sine når det virkelig gjelder. ) Nei... ny dag imårra. Da er det sprint hvor nye fall... err.... jeg mener medaljer venter. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hoppgutta har jeg ikke mye tro på, men bare i langrenn og skiskyting er det hele 16 øvelser igjen. Skal godt gjøres at vi ikke tar et par gull der. I tillegg har vi Svindal... Endret 16. februar 2010 av kilik Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Er det Norge - Canada ishockey tonight? Det frister nesten litt å se på det. Når starter den da? Endret 16. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 01.30! Skal titte innom, men er vel ingen som tror på noen jevn kamp akkurat... Lenke til kommentar
vad Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det Norge - Canada ishockey tonight? Det frister nesten litt å se på det. Når starter den da? Halv to, tror jeg. Ikke glem Norge-USA i curling 0400 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er egentlig ikke interessert i OL i det hele tatt, men akkurat det har jeg litt lyst å se litt på. Takk for hjelpen. NRK 1 HD regner jeg med? Lenke til kommentar
armanite Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ble dessverre ikke medalje på Helene Olafsen i boardercross heller. Håpet virkelig at hun skulle få tatt Norge sin første gull medalje. Nå sitter jeg bare å venter på at ishockey kampen skal starte. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 God omgang av Norge, dårlig omgang av Canada. Forsåvidt dårlig omgang av dommerene også, så en 2-3 utvisninger som ble oversett mens de pirker som fy på Norge. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Roundup av gårsdagens øvelser oppe på bloggen min Hadde vært morsomt med litt kritikk http://2010olympicsblog.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Kalla ble visst tvunget til å kaste klærne under en dopingkontroll. Nok en skandale fra Vancouvers side. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Synst det er bra eg. Kalla syntest selv det var allright. Men hun ble litt overrasket. Ingen skandale hvertfall, og det er ikke Vancouver selv som står for testingen, det er IOC. Eg kan melde meg frivillig til å teste for eksempel Flatland. Hadde gått greit det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Og jeg kan ta Neuner. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Eg og! Testing av Flatland Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så er spørsmålet hvem som tar Berger? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Og jeg kan ta Neuner. Neuner ville vært alt for mye for deg lillegutt. ALT for mye. Viktig å vite sine begrensninger på damefronten Latias. Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Roundup av gårsdagens øvelser oppe på bloggen min Hadde vært morsomt med litt kritikk http://2010olympicsblog.blogspot.com/ Hadde forventet fyldig dekning av USA-Norge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Så er spørsmålet hvem som tar Berger? Hun kan vi la være i fred. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Uansett hvor mye vi andre har lyst, kan du få ta henne, Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå