bruno99 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Alle som er født etter Calgery har store forventninger, dog burde nok noen lært etter Torino. Men vi må ikke overdrive, det er tross alt fremdeles mulig med 10 gull, og vel så det. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Men nå fikk vi vår første medalje, ingen grunn til å henge med nebbet! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Selv om jeg holder med Norge og synes at det var flott med medalje synes jeg at dette ble en parodi. De 7-10 første startende er de enseste med mulighet for seier. Jeg hadde avlyst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Selv om jeg holder med Norge og synes at det var flott med medalje synes jeg at dette ble en parodi. De 7-10 første startende er de enseste med mulighet for seier. Jeg hadde avlyst. Når man ikke avlyste kombinerten tidligere, eller hopp i går, da skal man ikke avlyse skiskytingen heller. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Selv om jeg holder med Norge og synes at det var flott med medalje synes jeg at dette ble en parodi. De 7-10 første startende er de enseste med mulighet for seier. Jeg hadde avlyst. Når man ikke avlyste kombinerten tidligere, eller hopp i går, da skal man ikke avlyse skiskytingen heller. Helt uenig. Selv om de var dumme og ikke avlyste kombinert og hopp trenger ikke det bety at de skal være dumme igjen. Edit: Alt skulle selvfølgelig vært avlyst. Endret 14. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er det noe tull med oversikten til VG, eller sendes finalen i snowboard FØR åttedelsfinale, kvartfinale og semifinale? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Bruk den her. Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Noe sted de viser kulekjøringskvalliken eller? Må ha noe å se på før jeg sovner Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Pebino: Kommentatorene i kombinerten nå er hvertfall fantastisk engasjerte nå selv om ingen nordmenn har sjans. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 = en god kommentator! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 = en god kommentator! Så enig, så enig! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er det ikke litt fail at de har med en idrett som ikke er med i OL på en reklame for OL? Såg de hadde med ski i form av freestyle/jibbing i den reklamen NRK sendte i slutten av sendingen. Flaut at det ikke er en gren i OL for å være ærlig. SNowboard halfpipe er med, men ski får ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skicross er med da I tillegg til kulekjøring og sånn freestylegreie, som er bare sært. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Folk snakker allerede om fiasko? Herregud, man har jo nettopp startet. Har fortsatt på 9 gull og 26 medaljer som jeg tippet tidligere. Endret 14. februar 2010 av kilik Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Til Jotun, hvis du leser det jeg skrev. Så sa jeg at langrennskommentatorene var bedre enn de andre. Og det står jeg selvfølgelig fortsatt fast ved ! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Gidder ikke lese alt du skrive Pebino... Får da være grenser! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Point taken ^^ Men jeg sa faktisk det, men syns Carlsen og Smith var gode i dag. Litt opphengt i været, men det er naturlig med de forholdene som var i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå