DJ_Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Egentlig greit når det er sent. Har noe å gjøre om kvelden da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Spesiell situasjon i år da. Når det er i Europa er saken annerledes. For ikke snakke om forrige gang. Det var sykt. Hadde vinterferie sist gang også, så det gikk fint. Pleier å ha vinterferie hver gang det er noen store mesterskap (OL, ski(skytter)-VM), ledelsen liker vel vintersport de også. Torino var et sykt mesterskap. Sykt at det bare ble to gull, og sykt at begge vinnerne ikke var noen klare favoritter på forhånd (om de i det hele tatt var regnet som de beste). Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg skal opereres i den perioden OL er HELL YEAH, DA FÅR JEG FRI OG KAN SITTE Å SE TV HELE PERIODEN Endret 8. januar 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Få fri fra hva da? Trodde ikke du hadde et liv jeg :!: Admin jobben kanskje... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skal opereres i den perioden OL er HELL YEAH, DA FÅR JEG FRI OG KAN SITTE Å SE TV HELE PERIODEN Det var ikke synd. Håper du ikke blir fort god igjen da! Få fri fra hva da? Trodde ikke du hadde et liv jeg :!: Admin jobben kanskje... Fra Pølseflippingen vel!!!! FØLG MED STEINGAL! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Pølseflipping.. Halvgammel avdanket rosenborgspiller går over til pølseflipping. Velkjent :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jotun så ikke den hvite skrifta mi I tricked you ! Får fri fra deltidsjobben på shell vell. Null pølseflipping i den perioden, og kan vell ikke skrive så mye her med en hånd eller :o Endret 8. januar 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jotun så ikke den hvite skrifta mi Jo. Se hva eg skrev da din ostepølse med rekesalat takk! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jotun ser hvit skrift som om den var svart. Så ung.. så naiv...Dalglish.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nei nei nei. Det er Lættis det. Eg er bare ikke ung og naiv eg smågal! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Nei nei nei. Det er Lættis det. Eg er bare ikke ung og naiv eg smågal! Jepp. Hjelper å bruke svart skin. Ofte ser jeg ikke forskjellen på hvit og standard skin, så ikke skyld på meg dersom du blir avslørt noen gang. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ser aldri den hvite skriften Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nei nei nei. Det er Lættis det. Eg er bare ikke ung og naiv eg smågal! Det var ment til Dalglish egentlig. Altså naiv siden han trodde han kunne lure DEG med hvit skrift! :!: Men noe mer du vil innrømme kanskje når du først er i siget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå fikk jeg med meg den hvite skriften. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er det jaggu! Latias, endre endre! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 33 dager igjen! 32! Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Så jeg har forstått det riktig at åpningsseremonien er 03.00 natt til Fredag? Lame Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor? Da kan du sitte oppe og se på uten de minste bekymringer. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Samme tenkte eg God grunn til å sitte lenge oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå