Matsemann Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Akkurat samme forklaring som jeg brukte. Høres virkelig dypt ut. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hater å sitte og vente på direkte-OL igjen. Kjedlig å se på høydepunktene fra i går (for tiende gang). Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hater å sitte og vente på direkte-OL igjen. Kjedlig å se på høydepunktene fra i går (for tiende gang). så akkurat aking på nrk nå, var ikke veldig spennende øvelse det nei. bare 3 timer igjen til kombinert nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hater å sitte og vente på direkte-OL igjen. Kjedlig å se på høydepunktene fra i går (for tiende gang). Men likevel ser vi på det. :!: Lenke til kommentar
stwa Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hater å sitte og vente på direkte-OL igjen. Kjedlig å se på høydepunktene fra i går (for tiende gang). Har aldri skjønt vitsen med å vise sport i reprise (om det ikke skjer noe spesiellt).. Mister liksom all spenning når jeg vet at det egentllig allerde er avgjort.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Hater å sitte og vente på direkte-OL igjen. Kjedlig å se på høydepunktene fra i går (for tiende gang). Det er derfor man går ut i vinterværet på dagen! Stiller Manninen til start i dag? Han var jo med i de 3-4 første verdenscuprennene, men etter det har jeg ikke sett noe til han. Jeg vet han har slitt i mesterskap før når det virkelig gjelder, men er sannelig ikke sikker. I så fall tror jeg Moan får det tøft. Endret 14. februar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Manninen skulle jo gå i OL, nesten det eneste han skulle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ja, Manninen er med. Han er ihvertfall i troppen til Finland Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Amman vant liten bakke! Så dere det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ja så det.. For 6. gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Damn, vant Ammann? Hvor langt hoppet han? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Damn, vant Ammann? Hvor langt hoppet han? 20m Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Damn, vant Ammann? Hvor langt hoppet han? 20m Nei, det var ikke det kommentatoren sa for en time siden. Eller for to timer siden. Eller tre. Eller i dag tidlig. Eller i går kveld. Ikke når det var direkte heller! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hater å sitte og vente på direkte-OL igjen. Kjedlig å se på høydepunktene fra i går (for tiende gang). Det er derfor man går ut i vinterværet på dagen! Var faktisk ute og akte i sted *stolt* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Skjer med at mixstafetten har blitt droppet? Ikke det at jeg var en stor fan av det, men var litt gøy å se damer og menn i samme renn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Står ikke på sendeskjemaet, så ja. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Sitter og ser litt på Canada VS Slovakia (hockey) fra NRK OL-høydepunkter. Synes ikke kommentatoren der var særlig sprek å lytte til. Endret 14. februar 2010 av G Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skjer med at mixstafetten har blitt droppet? Ikke det at jeg var en stor fan av det, men var litt gøy å se damer og menn i samme renn. Mix-stafett har aldri vert olympisk øvelse, kunn i vm. Det er dog snakk om å innføre den til Socchi i 2014, IOC skal vist ta stilling til det neste år. Ikke det at jeg er særlig stor fan av den mix-stafetten selv. Seks OL-øvelser i skiskytting virker i overkant mye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er kanskje litt mye ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå