bruno99 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det er vel i teorien helt irrelevant, en god kommentator klarer å være upartisk uansett hvor stor favoritt man har.. Du finner ikke upartiske kommentatorer i øvelsene der de har egne deltagere, men de norske kan være litt i overkant. Har hørt de svenske en del ganger og de virker ganske upartiske selv om de selvfølgelig gleder seg over svensk suksess. Å høre på uvitende engelskmenn, det gidder jeg ikke. Endret 14. februar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vel, jeg velger uansett BBC over norske kommentatorer under dette OL uansett øvelse. Med tanke på at britene håper på to medaljer skal det ikke være altfor mange ganger de fokuserer på sine egne ^^ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er vel i teorien helt irrelevant, en god kommentator klarer å være upartisk uansett hvor stor favoritt man har.. Det er det jo ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hva er poenget med upartisk kommentator? Så lenge det ikke blir slik at de overser de andre nasjonene, men har fokus på konkurrentene og kommer med informasjon om alle så driter eg i om de heier på Bjørndalen og jubler når han skyter fullt og har sjangs til gull osv. Det gjør jo eg og.... Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 syntes det er morsomt å høre på svenskene jeg på SVt1 når det er skiskyting haha. Igår viste dem både freestyle og icehockey for damene og nrk viste bare skøyter ''NEEEEEEEEEEEEEEEEEj der missade hon'' Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er uenig, uansett om landet har mulighet til å ta medaljer eller ikke skal da kommentatorene klare å være upartiske? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er uenig, uansett om landet har mulighet til å ta medaljer eller ikke skal da kommentatorene klare å være upartiske? Tull og fjas. De skal klare å være engasjerte uansett. De kommenterer for Norge, de kommenterer ikke for verden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Tenk dere en uengasjert og upartisk Carlsen (Og Rike når han var i live). Det hadde ikke vært det samme. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vel, da er det vel bare meg da Jeg liker iallefall at kommentatorene ikke får klump i halsen når det blir norsk medalje ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ta eksempelet med fotball: United mot Arsenal <-- Krever upartiskhet Fotball VM - Norge vs Brasil <-- Kommentatoren kan da for tusan heie på Norge??? Når han kommenterer på norsk tv. De engelske bør da være upartiske... Ser du paralellen. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Klart jeg ser parallellen, men jeg liker at kommentatorene er upartiske uansett hva slags sport eller match-up det er. Og det syns jeg britene er MYE bedre til enn de Norske. For å fortsette på din parallell, Kenneth Fredheim er Arsenal fan og det forstår man når han kommenterer de. Andy Gray har en forkjærlighet for Everton og Aston Villa. Men aldri verden om du klarer å høre det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Klart jeg ser parallellen, men jeg liker at kommentatorene er upartiske uansett hva slags sport eller match-up det er. Og det syns jeg britene er MYE bedre til enn de Norske. Da hører du på britene, så får vi som elsker nasjonalfølelsen under OL høre på de norske Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da er vi engie Martin, poenget mitt var å gi andre en mulighet til å kunne gjøre det samme Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Hadde vært synd dersom kommentatorene hadde vært stille når Bjørndalen avgjør på siste stående. Eller når Northug rykker i fra, og vinner femmila. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er vel ikke snakk om å være stille. Engasjementet er jo akkurat like høyt, det er bare det at de klarer å se det ifra et litt annet perspektiv. Og at man får et mer helhetlig inntrykk av hele konkurransen. Og det liker jeg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da er vi engie Martin, poenget mitt var å gi andre en mulighet til å kunne gjøre det samme Bare ikke nevn det igjen! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Så dine meninger er mer verdt enn mine? Jeg har ikke lov å ytre at jeg syns det norske kommentatorene er partiske, og at jeg liker bedre og høre på andre lands kommentatorer? Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da er vi engie Martin, poenget mitt var å gi andre en mulighet til å kunne gjøre det samme Hvilke andre? Tipper du er den eneste.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Så dine meninger er mer verdt enn mine? Jeg har ikke lov å ytre at jeg syns det norske kommentatorene er partiske, og at jeg liker bedre og høre på andre lands kommentatorer? Håper du skjønte at jeg tullet. Nok om dette, i dag blir det gull! Endret 14. februar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ser ikke bort ifra at det kan bli to gull i dag, store muligheter både i kombinert og skiskyting i kveld. Blir helt klart meget spennendes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå