Mchansern Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sender NRK-nett tv kvalifisering i kulekjøring for kvinner?. Starter om ca. 20min men finner ikke link. Hjelp meg! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Dukker opp på nrkol.no et par min før Vi som sitter oppe og ser damehockey kan i tillegg til mer damehockey se frem mot aking, kulekjøring og skøyter i natt. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sender NRK-nett tv kvalifisering i kulekjøring for kvinner?. Starter om ca. 20min men finner ikke link. Hjelp meg! prøvd denne? http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Direktelink til nrkol.no. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Beklager dobbelpsot, men hva skjer med at de plutselig viser åpningen i reprise på NRK1, når de skulle visst damehockey m/aking i pausene? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da går jeg å legger meg folkens, fikk sett det viktgiste av kvaliken til kulekjøring og orker ikke se finalen om 2t. Ser den i reprise på morgenen i morgen. God OL natt. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da går jeg å legger meg folkens, fikk sett det viktgiste av kvaliken til kulekjøring og orker ikke se finalen om 2t. Ser den i reprise på morgenen i morgen. God OL natt. Nå har også jeg gått lei av bob og damehockey. Alt for repiterende for min del. God natt! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Noen som vet når finalen i 1500m fast track for men går? Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 04:!5 i dag tror jeg. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er det noen arrangører som noen sinne har benyttet tunneller tidligere på enkelte partier? Filming er jo en liten ingeniørkunst å få til, ser for meg sånne filmkuler en ser på bussen eller så kan de bare bore ett hull og ha riktig vidvinkellinse på kamera. Lys burde heller ikke være noe problem å skape i en slik tunnell. Dessuten bør tunneller ikke overdrives heller. Det er jo helt klart at OL-arrangørene ikke hadde forutsett at noen kunne ta av i det spesielle partiet, ellers hadde de jo villet gjort korrigeringer lenge før noen fikk slippe til å øve der. OL-tittingen: Jeg er litt urolig for at jeg skal bli sittende for mange timer foran TV om jeg slår den på. :!: Noen andre som sliter med det samme? Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis dere er lei av partiske norske kommentatorer i de typiske norske idrettene anbefaler jeg BBC STORT. Kommentatorene der er mildt sagt fantastiske, de har kanskje ikke den samme grunnkunnskapen som de norske kommentatorene. Men det tar de glatt tilbake på saklighet og upartiskhet.. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Takk for tipset, kanskje det skal testes av meg. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vel, det er vel egentlig nok å bytte til SVT så hjelper det vel ganske mye. Men der heller de kanskje litt i mot Svenskene, ikke vet jeg ^^ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Under Vinter OL må det være lov å være litt partisk syns jeg Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er helt enig Martin, men det må da finnes grenser. Vet ikke om du hørte Bredesen i går under hopprennet? Det var alltid noe å trekke på de andre hopperene, de norske derimot var helt perfekte. Selv Romøren som hoppet 92 meter eller hva pokker det var. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bredesen har alltid vært håpløs da. Finnes ikke noe mellomting med han. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er jo det samme med Carlsen/han andre i skiskyting. Er jo de norske opp og ned i mente, langrennskommentatorene er litt bedre. Men blir for mye Northug for meg. Da er det mye mer spennende å høre hva utenlandske folk syns om oss, samt at de klarer å snakke om de andre og ^^ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvis dere er lei av partiske norske kommentatorer i de typiske norske idrettene anbefaler jeg BBC STORT. Kommentatorene der er mildt sagt fantastiske, de har kanskje ikke den samme grunnkunnskapen som de norske kommentatorene. Men det tar de glatt tilbake på saklighet og upartiskhet.. Det er fordi de ikke har noen som kan ta medaljer. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er vel i teorien helt irrelevant, en god kommentator klarer å være upartisk uansett hvor stor favoritt man har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå