vad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tenkte mest på Calgary 88 jeg nå... Ja faen, det er sant. Da ble det jo ikke noe som helst. Joda. Sølv og bronse i fleng Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 dette var jo bare første konkurransedag i ol, så å dra fram calgary sammenligningen, er vel litt i tidligste laget. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 dette var jo bare første konkurransedag i ol, så å dra fram calgary sammenligningen, er vel litt i tidligste laget. Enig, og de vi hadde i dag var heller ikke klare gullfavoritter. Bøkko: Mye trøbbel i skøyteleiren i det siste, har derfor ikke fått ladet opp optimalt. Jacobsen & resten av hoppgutta: Tendens il å være best i kvalik og trening. Var egentlig regnet som outsidere til dagens renn. Tora Berger & Flatland: Berger har hatt dalende formkurve siden jul. Flatland har kun to tredjeplasser tidligere så det er litt mye forlangt å dra opp henne som et medaljekort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Hoppgutta tåler rett og slett ikke presset. Flatland er jeg ganske fornøyd med. Hun har utviklet seg enormt denne sesongen. Norge trenger flere løpere i toppen, bra at Flatland viser seg frem. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fint med løpere som presterer godt og ser bra ut samtidig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Enig fornøyd med Flatland i dag. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hoppgutta tåler rett og slett ikke presset. Flatland er jeg ganske fornøyd med. Hun har utviklet seg enormt denne sesongen. Norge trenger flere løpere i toppen, bra at Flatland viser seg frem. enig angående det med Flatland. Hun har jo havnet på palllen i de 3 siste rennne før ol og gjentok nesten bedriften idag også, og enda viktigere er også at hun har et godt utgangspunkt før jaktstarten.Jeg er mer bekymra for Tora Bergers form, hun virker ikke å være i toppslag om dagen, og med dagens plassering blir det vel vanskelig for Tora på jaktstarten. For håpe hun finner formen til fellestarten, som er hennes største sjanse på medalje nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Tora burde nok bruke jaktstarten som en gjennomkjøring, og heller satse hardt på normaldistansen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg kaster en brannfakkel inn i hodeskallegrotten og sier. Kuzmina er dopet. /discuss. Lenke til kommentar
vad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg kaster en brannfakkel inn i hodeskallegrotten og sier. Kuzmina er dopet. /discuss. Kaste den fakkelen over til doping-tråden? Lenke til kommentar
vad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Lite å sitte oppe for å se inatt. Sverige-sveits i damehockey lite vits i å ha kommet inn i Vancouverdøgnrytmen.. Edit: damehockey er jo egentlig litt fascinerende. Endret 13. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Er det damehockey? Lol, da skrur jeg av dette rimelig fort skal vi se. EDIT: Spiller damer hockey? :!: Endret 13. februar 2010 av MartinF Lenke til kommentar
vad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er det damehockey? Lol, da skrur jeg av dette rimelig fort skal vi se. EDIT: Spiller damer hockey? :!: Kanskje 'kjerringhockey' er mer korrekt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Lol, damehockey har jeg aldri sett. Kan jo hende det faktisk er kult. Sikkert noen chick fights innimellom også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da har jeg sett et par minutter av det. Sett nok kjerringhockey for de neste fire årene God natt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 God natt, ja. Skal samle inn energi nå, før vi går løs med bølge nr. to i morgen. Bjørndalen, Svendsen og Moan. Lukter det gull, eller lukter det gull? Lenke til kommentar
vad Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Lukter gull, gull, sølv og bronse Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sender NRK-nett tv kvalifisering i kulekjøring for kvinner. Starter om ca. 20min men finner ikke link. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Morsomt at det er damehockey den ene kvelden jeg MÅ sitte oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå