Torstein Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hahaha Såg det ikke.... Rekker jo akkurat OL og greier. My math sucks. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Haha, hvit skrift suger. Endret 7. januar 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hvit skrift er konge når man vet hvordan den skal brukes. Jotun er en ekspert på det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jotun er helt rå på det og jeg går på det hver gang. Lenke til kommentar
agail Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Litt off-topic. Trening\oppvarming til sene OL sendinger. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1190653 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jotun er en jævel. Jeg har gjort det til en vane å merke alle innleggene hans. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Enig med Jotun. OL er for meg bare et eneste stort kaos. Masse forskjellige idretter, masse forskjellige måter å utføre hver idrett på samt masse forskjellige distanser. Endret 8. januar 2010 av Points Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) skjsfgsg Endret 8. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha, det var skrivefeil. Jeg skulle skrive "kaos", ikke "kos". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Enig med Jotun. OL er for meg bare et eneste stort kaos. Masse forskjellige idretter, masse forskjellige måter å utføre hver idrett på samt masse forskjellige distanser. ?? Nå har eg tenkt lenge og vel, kan ikke huske eg har sagt dette? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Mener du at OL er kaos, Jotun? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nei, men Points er enig med meg Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Eg var visst enig med Points, men ikke nå lenger.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det var bare for å lure dere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Men det skal være sagt at etter min mening er OL overdose vintersport. Kunne godt fordelt det litt utover. Nå er eg i en heldig situasjon og har fri under hele OL, men om man går på skole/jobber vanlig jobb så er det et problem at spennende øvelser blir sendt til "vanlige" tider. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Er vel ikke så mange som har skole til kvelden. Og de fleste jobber vel om dagen, så de rekker stort sett alt. Men det er kun dette mesterskapet da, ellers er jeg enig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Blir bare trøtt på skolen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Spesiell situasjon i år da. Når det er i Europa er saken annerledes. For ikke snakke om forrige gang. Det var sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå