MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 DJ_Dark, du har alltid virka som en hyggelig fyr, men av og til må du tenke deg om litt. Haha -- Liker forresten den snasne drakten og hårfrisyren til Karen Marie Ellefsen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Håret hennes er herlig ja. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hahaha. Vet det er sånn de sendte før, men det er likevel ufattelig irriterende. widescreen is so 2008 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det så utrolig dumt ut måten jeg skrev det på. Det skal jeg innrømme. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jordan Whitley og Anne Rimmen er OLs heiteste innen sin profesjon. Herlig! H.I.F. Nodar Kumartiashvili. Dette var særs tunglynt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jordan Whitley og Anne Rimmen er OLs heiteste innen sin profesjon. Herlig! Skulle akkurat til å nevne Anne Rimmen jeg også Btw, Jordan er tydeligvis fan av Aksel Lund Svindal (i følge facebooken hennes)... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Anne Rimmen burde stille opp i FHM. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jacques Rogge var preget under pressekonferansen. Han gråt for Nodar. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tviler ikke, Lund Svindal er en kjekkas. Som person fremstår han også som sympatisk og sindig. Svindal er rå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jacques Rogge var preget under pressekonferansen. Han gråt for Nodar. Det gjør vi alle. Håper bare de gjør det eneste riktige, å avlyser skelton og kjelke. Bob tror jeg er forsvarlig, men de to andre er helt uforsvarlig i den banen der borte. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Forferdelig dårlig sikret bane, hva i alle dager har de tenkt med? Det er en stygg, stygg ripe i lakken for arrangøren. Det var forferdelig å se kræsjen. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 DJ_Dark, du har alltid virka som en hyggelig fyr, men av og til må du tenke deg om litt. Haha -- Liker forresten den snasne drakten og hårfrisyren til Karen Marie Ellefsen min favoritt var kanskje den enorme blå sløyfen, men hårfrisyren kommer på en god andreplass:) Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 min favoritt var kanskje den enorme blå sløyfen, men hårfrisyren kommer på en god andreplass:) Lurer på om årets OL blir like morsom motemessig om noen tiår Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 min favoritt var kanskje den enorme blå sløyfen, men hårfrisyren kommer på en god andreplass:) Lurer på om årets OL blir like morsom motemessig om noen tiår tenkte på det ja... Er nok ikke usannsynlig at folk sitter og ler av Anne Rimmen i 2030 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Skal btw bli interressant å se OL i HD da jeg ikke har sett noe HD før Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Mye mbit/s får dere i den silverlighten til nrk? Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Var oppe i 3.5 når jeg så akinga. På hopprennet var 2.8 maks. Så ikke på OL-Studio så er usikker på hva det ble sendt i. Men er vel ingen grunn til at det ikke var 3.5, som NRK sier er HD/720p. Dog ikke 60fps som det jo burde vært. Noen andre som sliter litt med FPSen i Silverlight forresten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Legger meg jeg. Snakkes om litt over en time. Husk at vi har en egen tråd for åpningsseremonien. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dette blir herlig! Endelig får jeg sett litt vintersport. Har ladet opp de siste ukene med "The Olympic Series" på ESPN. Åpningsseremoni om bare en time, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
vad Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 GONG two three four GONG two three four! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå