Mokko Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan kan de rettferdiggjøre å ha upolstrede betongpilarer få cm fra "veggen" på banen? Trist. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 De viste videoen på NRK nå. Helt uvirkelig å se et menneske tredve sekunder før han dør. Det å se han fly opp mot stolpen var helt forferdelig. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Videoen gjorde større inntrykk enn det bildene på nettavisene gjør. Det var rett og slett bare fælt Endret 12. februar 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Håper dere alle så dokumentaren om Ole Einar. For en idrettsmann, HYLL HYLL! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Huff, så situasjonen på NRK igjen nå. Så trist at åpningen av et stort mesterskap blir ødelagt pga. noen tullinger som ikke har sikret akebakken ordentlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Leste intervju med en norsk aker på VG nå, han sa blant annet følgende: - Jeg har aldri sett så mye sikkerhetstiltak som man har i Vancouver. De hadde satt opp ekstravegger overalt da jeg var der sist, sier han. Hmm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ettersom jeg har vært våken i 18 timer nå, orker jeg ikke å se åpningssermonien direkte. Satser på å få med meg den da den går i reprise kl. 9. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 damn, blir spennende å se hvordan dette påvirker åpningssermonien.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, og ikke minst spennende å se om de utsetter/avlyser hele akingen. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 tydeligvis vært mye problemer med den akebakken i vancouver. mange har klaget over farten i bakken, første gjennomkjøringen, så satte de fartsrekord med 150 km/t, til normalt går det ca 130 km/t i andre bakker. Lurer på om de har en markering på åpningsermonien i natt, for å minnes den avdøde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Uff. Forferdelig at sånt skjer. Utrolig uheldig at han traff stolpen der, men det var jo ikke akkurat forvenetet at noen slulle fly over der. Uansett er det utrolig trist. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har litt ambivalente følelsar nå; trist over han som døydde, men gledar meg til åpningsseremonien Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ser på de greiene fra Calgary nå. Hører hvor oppgitte kommentatorene er. Ble jo faen meg ikke et eneste gull. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Her skal det bli mange innlegg fra meg i dagene fremover. Trist å komme hjem fra jobb å høre om dødsfallet i aking. Håper de har 1 minutts stilhet på åpningssermonien inatt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Sykt, rett og slett sykt. 21 år. Rest in peace! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ser på de greiene fra Calgary nå. Hører hvor oppgitte kommentatorene er. Ble jo faen meg ikke et eneste gull. Hahaha. Da de kjørte ut av slalåmen sier han bare .. Jah.... *stille* Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Visste ikke at Sverige hadde en Koss light i 88! "så falt soviiet-russern"! Og det gjør de pigede fremdeles... Man skulle tro et par tiår skulle gjøre litt forskjell? Endret 12. februar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Bare meg som irriterer meg over at de sender i 4:3 på de gamle bildene her? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 DJ_Dark, du har alltid virka som en hyggelig fyr, men av og til må du tenke deg om litt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hahaha. Vet det er sånn de sendte før, men det er likevel ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå