Jotun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan trygt se videon alastor. Var veldig lite detaljer du ser. Ser jo at han krasjer, men det som er litt "interessant" er jo måten han krasjer. Det virker som han avslutter svingen for tidlig, og treffer da innsiden av banen for så å bli slengt litt att og fram og ut mellom stolpene. Forferdelig at det går an å plassere stålstolper på en sånn plass... og hvertfall uten å polstre de... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Forferdelig at det går an å plassere stålstolper på en sånn plass... og hvertfall uten å polstre dem... Uten stolper faller vel alt ned, men det virker som noen kunne ha tenkt seg litt mer om her, ja. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Skal bli spennende å se om de avlyser hele den aktuelle sportsgrenen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Skal bli spennende å se om de avlyser hele den aktuelle sportsgrenen. Leste at det hadde vært mange krasj så det kan jo hende. Håper det blir en form for minnestund/markering ved OL åpningen i det minste. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det blir det nok helt sikkert, tror jeg. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 RIP... Meget trist. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Uff, så trist... skulle nok aldri ha sett videoen. Utrolig dårlig gjennomtenkt bane... RIP. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 21år. Mannen hadde jo hele livet foran seg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kjelke og skeleton er i seg selv galskap, men her syns jeg de som har laget banen må ta på seg litt av skylda. Det der så direkte håpløst ut! Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hadde nok kjent det gå litt i margen jeg og om jeg hadde sett klippet. RIP Forresten: Er det noen andre som har problemer med Get i dag. Jeg får denne meldingen på skjermen, og jeg har ikke bestillet eller gjort noen som helst endringer på abonnementet: Vennligst vent. Det kan ta 3 timer før du får opp kanalene du har bestilt. (14) Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ajajaj, så utrolig trist. Helt fryktelig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Forferdelig at det går an å plassere stålstolper på en sånn plass... og hvertfall uten å polstre dem... Uten stolper faller vel alt ned, men det virker som noen kunne ha tenkt seg litt mer om her, ja. Vel... Tror det taket kunne holdt seg oppe om stolpene stod et par meter fra banen.... Det var ingenting med selve banen å gjør, et overbygg e.l som stolpene var support for. Slik eg såg det hvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Skru på NRK1 nå. Ole Einar snakker om mesterskapene sine. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Så akkurat på pressekonferanse med Jacques Rogge ang. dødsfallet til Georgieren. Det georgiske laget vurderer å trekke seg fra hele OL pga. dette. De har også satt igang en utredning hvorvidt banen var for farlig og om de må utsette/avlyse hele arrangementet. De ksla komme tilbake til dette når de har mer info. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Når jeg ser bildene, som i og for seg er horrible nok, så blir jeg fly forbannet over sikkerheten. Dagbladet skriver at han traff upolstrete stålpilarer. Hvordan er dette mulig å ikke sikre noe slikt i en såpass farlig og hurtig øvelse? Det oser amatørarbeid her, og tragisk at det måtte en dødsulykke til. Bildene er forferdelige, videoen har jeg ikke planer om å se. Har ikke lyst, og ingen trenger å se noe slikt. Hvil i fred. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Bildene er verre enn filmen etter min mening. Men problemet er uansett ikke blod eller slike ting, det er tanken på at det faktisk er et ungt liv som forsvinner som er det verste med filmen. Og så tragisk grunn... Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Når jeg ser bildene, som i og for seg er horrible nok, så blir jeg fly forbannet over sikkerheten. Dagbladet skriver at han traff upolstrete stålpilarer. Hvordan er dette mulig å ikke sikre noe slikt i en såpass farlig og hurtig øvelse? Det oser amatørarbeid her, og tragisk at det måtte en dødsulykke til. Bildene er forferdelige, videoen har jeg ikke planer om å se. Har ikke lyst, og ingen trenger å se noe slikt. Hvil i fred. Enig... ikke skal man polstre noe heller man skal segge opp en mye veg slik at man ikke treffer stolpene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Uff, utrolig trist. Enig slik enkelt nevner her, han ble bare 21 år, hadde hele livet foran seg. Nodar Kumaritashvili .. RIP Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Blir litt irritert, sånt skal bare ikke kunne skje. Greit nok at utforkjøringer av mildere type kan skje i aking overalt, men det der er sikkerhetssvikt av verste sort. Forferdelig å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå