MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Holy shit! Ble nettopp litt lettere forelsket i hun som visstnok er stadionkommentator i slalombakken. Jordan Whitley heter hun visst. SYK dame Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Akefyr livstruende skadet Trist. Kjipt med slike ting rett før et stort mesterskap. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 @Martin: Hu hadde utseende med seg, kan man vel slå fast ihvertfall. Må vel innrømme at jeg løp rett til Herr Google etter å ha sett det innslaget for å finne ut hvem hun var. Så, nå har jeg brukt NRKs nye nettspiller i rundt en time, og jeg må si: AAAAAAAAAAARGH. Tror ikke de ansatte på NRK Tyholt skal føle seg alt for trygge; folk i OL-psykose kan gjøre mye rart 1. Den stopper og sier klippet er ferdigspilt på tilfeldige tidspunkt. Dog så ofte at det blir veldig frustrerende. 2. Man får ikke tekst. Må si jeg ikke er stø nok i nederlandsk til å få noe særlig ut av intervju med Sven Kramer. 3. Det var noe galt med lyden. Hver gang NRK klippet, så skrudde lyden seg ned, eller noe sånt. Er ikke helt sikker på akkurat som var feil, men hver gang et intervju startet så manglet de to første orda. Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Akefyr livstruende skadet Trist. Kjipt med slike ting rett før et stort mesterskap. NBC melder at han døde RIP Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Akefyr faktisk Huff, hørtes sykt grotesk ut den ulykken der. Er det mulig å klandre arrangøren for dette? Noen som vet noe mer om saken? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 http://www.nrkol.no/video/assetid=860a6f25...740202fb1d.html 2.46.30 ut i den filmen. Fy faen, så forferdelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tv2 saken. Bildet er ikke for sarte sjeler står at han døde under trening. Dette var noe av de mest tragiske jeg har lest. Første dagen i OL er det en dødsulykke. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Asmodeanx vi har det samme problemet. Men jeg tror jeg er nødt til å ta åpningsseremonien i reprise i morra tidlig for å være uthvilt før i morra natt når lekene virkelig begynner Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 http://www.nrkol.no/video/assetid=860a6f25...740202fb1d.html 2.46.30 ut i den filmen. Fy faen, så forferdelig. Det der er det jævligste jeg har sett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Å FYTTI HELVETTE det der så vondt ut! Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Sto både i artikkelen til VG og tv2 at flere har hatt problemer og falt. En krevende bane, men dette var ikke den starten vi skulle ha på OL! RIP Endret 12. februar 2010 av Sappa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Setter spørsmålstegn ved sikkerheten når en fyr dør og flere blir skadet (inkludert favoritten). Stor minus i boka for Vancouver dette her. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er dette damen dere snakker om? Hun ser jo ikke så værst ut hun. Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Er dette damen dere snakker om? Hun ser jo ikke så værst ut hun. Hvor gammel er hun? Det er det. Tipper hun er rundt 25-30 år jeg. Endret 12. februar 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Trodde ærlig talt banene var bygget slik at dette skulle være umulig.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Jordan Whitley var navnet hennes? Fant ikke så mange resultater på Google Bilder. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Akefyr livstruende skadet Trist. Kjipt med slike ting rett før et stort mesterskap. Da er det bekreftet at han døde . Jeg kommer ikke til å se på videoen...har sett et bilde og det var nok. Hvem FAEN er det som lager ei bane som er så håpløst designet at du har BETONGSTOLPER tett inntil etter en jææævli krapp sving? Trodde ærlig talt banene var bygget slik at dette skulle være umulig.... Fra vg.no - før han treffer stolpen.. :-/ Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er det i øvelsen Skeleton? Det så ikke særlig bra ut nei. Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Regner med at det settes opp endel mer beskyttelse rundt banen nå, synd det ikke ble gjort lenge før Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Eller korrigere løpet på banen, kanskje litt sent, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå