Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 For en jalla flash-spiller.. "The video is not loading properly" kommer opp hele tiden. Jeg har god linje, og aldri problemer ellers med NRK Nett-TV.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Første HD sending var vel ikke før i kveld det? OL-studio så vidt eg forstod. Var hvertfall ikke noe imponerende kvalitet på hoppsendingen i forhold til tv signalene... De rettighetsgreiene fikk eg og opp når eg gikk inn på "se NRK2 direkte" linken på nrk.no. Brukte denne: http://www.nrkol.no/ Da funket det gull. Endret 12. februar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den stopper opp hver gang, som om jeg har sett et helvetes tominutters-klipp. Starter på nytt, stopper opp etter litt. Starter opp.. Møkk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Smooth her aunmar. Du må velge å bruke BEGGE isdn linjene dine... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kan ikke folk bare se det på TV istedenfor. Problem solved. *Jeg vet at ikke alle har tilgang på TV. Bare måtte...* Lenke til kommentar
vad Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Videoen insisterer på å henge seg fast i skjermvinduet, så jeg bare får sett halve bildet Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 http://www.nrkol.no/video/assetid=ea8c76d0...a1e4c9d089.html Du blei litt småhelt akkurat nå. Takker for det. Den stopper opp hver gang, som om jeg har sett et helvetes tominutters-klipp. Starter på nytt, stopper opp etter litt. Starter opp.. Møkk! Men samme her. Ikke klarer den å holde seg i fullscreen heller, sånn som den "vanlige" nett-TV'en gjør. Hver gang jeg drar den opp i fullscreen på skjerm nummer to, og klikker på et eller annet på skjerm nummer en minimerer den seg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den stopper opp hver gang, som om jeg har sett et helvetes tominutters-klipp. Starter på nytt, stopper opp etter litt. Starter opp.. Møkk! Samme skjer her. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) NettTV funker fett! Syns det er relativt mye folk til å være prøveomgang/kvalikk. Endret 12. februar 2010 av foxxy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå har det begynt å funke bra her og. Digg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 http://www.nrkol.no/video/assetid=ea8c76d0...a1e4c9d089.html Du blei litt småhelt akkurat nå. Takker for det. Så klart. Jeg liker å redde andre. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Den stopper opp hver gang, som om jeg har sett et helvetes tominutters-klipp. Starter på nytt, stopper opp etter litt. Starter opp.. Møkk! Samme skjer her. Jeg har også dette problemet. Vurderer å sende mail til NRK, jeg kommer til å flippe dersom det skjer når konkurransene starter for alvor. Jeg vet det ikke er NRK som har utvikla software, men jeg må da kunne kreve å få se mer enn 2 minutter av gangen. Noen som vet om det er mulig å fjerne menyen i fullskjerm? Endret 12. februar 2010 av Turbosauen Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hos meg som "alltid" har problemer med nettTVen fungerer det for en gangs skyld perfekt! Bedre grafikk enn i vanlige v-cupsendinger og. Hvor mange er det som ikke blir kvalifisert? 10 ? 20?` Kjekt med normalbakke til en forandring:) Mye jevnere, og jeg regner med varierende vindforhold ikke er like problematiske Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Håper de fikser lyden til i morgen. Vil ikke at lyden i bakgrunn skal være høyere enn kommentatorene! Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 20 stykker som ikke blir kvalifisert, tror jeg... Jeg kom inn litt sent, noen som vet hvorfor Roberto Dellasega ble diskvalifiseret? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg hørte Scheie snakke om hvor surt det er å bli diska pga utstyret. Noe om at alle hadde fått nye drakter og at man tydeligvis ikke hadde fått tid til å tilpasse den skikkelig, så jeg antar at han ble diska av for stor drakt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 *Mine innlegg* Kan faktisk ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg, og det er av en eneste grunn; HOCKEY. Er blodfan av NHL, og nå er endelig de beste spillerne med (Noe de ikke er i VM), dette blir stort, og bare det at lille Norge er med er en bragd i seg selv. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Håper Norge tar maaaaaaaange medaljer Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg innser plutselig at jeg kommer til å ha et alvorlig søvnproblem fremover. Skulle begynne å planlegge kvelden nå, og så at 0200 begynner "mens vi venter på OL", avløst av åpningsseremoni 0300. Den slutter 0600 og da skulle man tro at jeg endelig skulle få lov til å sove, men neida, da begynner visst et tretimerlangt OL-studio, før jeg endelig kan sove med god samvittighet da åpningsseremonien skal vises i reprise fra 0900 til 1200... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvorfor er det ikke tekst på nett-tv når det er tekst på tv?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå