hean Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Wow, hadde omtrent glemt at det er i dag OL starter. Har nok hatt flere andre ting å tenke på ja. Bare for ett par dager siden var jeg fullstendig bevisst på at nå starter OL. Så hvilken stein har du bodd under de siste månedene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Er en fin liste i førsteposten. Ellers kan du finne det på NRKs nettside, du trenger ikke å kjøpe aviser. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ok, det var jo ikke bare for 2 dager siden jeg ble oppmerksom på OL .. Ser google har Vancouver 2010 som lenke til sin Logo i dag. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Men, nå har jeg funnet på å klikke på førsteinnlegget, og da kommer følgende spørsmål for dagen: Viser NRK alt som kan vises fra OL, eller er det bare noen klipp her og der hvor norske deltakere er med, eller hvor NRK tror de norske seerne kan ha interesse av å se på det? Kjedelig i vår digitale verden at en er avhengig av en PVR, eller er en det? Kan en se på alle sendingen på web'en til NRK når en vil også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 De sender omtrent alt på NRK. 32 timer med OL hver dag, hele 500 timer gjennom mesterskapet. Du kan nok få med deg det meste på nett-tv, ja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er NRK-nett tv under OL mulig? Hvis ikke begynner jeg å gråte pga det kvinnelige kjønn i huset skal se på såpeserier. (Vi valgte å ha en knallbra 50" i steden for to små helt ok TV`er). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Så klart det er mulig. Tror de skal sende i HD også. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Gratis, eller må en kjøpe seg noen ukers abonnement for å få lov til å titte på sakene fra NRK? Har dere noen interessante nett-TV løsninger fra andre TV-kanaler enn NRK å anbefale da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) NRK skal sende opptil ni kanalar på nett-TV samtidig, i HD (eller, 720p, om du har god nok linje). Alt kan sjåast der. http://nrkbeta.no/2009/12/17/en-totalopple...010-paa-nrk-no/ Og sidan det er NRK er det naturlegvis gratis. Endret 12. februar 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, en har nå tross alt betalt NRK-lisens allerede, så da er det jo fint at noe er gratis. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja hadde det enda virka så... "Not available in your territory" (kan være fordi det ikke sendes en offisiell konkurranse akkurat nå). Men uansett så vil ikke nett-tv virke hverken på nrk sine hjemmesider eller JLC. Overload eller? Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nett tv virker nå på www.nrkol.no. Trykk på NRK2 ute til høyre Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 "Det har oppstått en feil. Prøv å laste siden på nytt ved å klikke her Ønsker du å melde feilen til publikumsservice kan du klikke her" Jeg vil se hopp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ta det med ro, det er bare kvalikk. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ta det med ro, det er bare kvalikk. Jeg vet, men ville se det for det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er prøveomgang som holder på nå... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Silverlight DJ? Var det ikke noe greier med at man måtte ha det? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå kom det plutselig opp igjen. NRK1 virker, men NRK 2 gir meg denne: "Vi har ikke rettigheter til å vise dette programmet i Nett-TV" wtf?? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 That's right. Fikk beskejd om at Silverlight muligens ikke ville virke i min nettleser (Opera). Funket likevel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ta det med ro, det er bare kvalikk. Jeg vet, men ville se det for det. http://www.nrkol.no/video/assetid=ea8c76d0...a1e4c9d089.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå