DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Se på NRK2 20.45. Er om dopingjegere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Se på NRK2 20.45. Er om dopingjegere. Ehh, nei takk. United > doping. In fact, United > OL. Dopingjegerne kan ta seg en bolle i forhold til United! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Se på NRK2 20.45. Er om dopingjegere. Ehh, nei takk. United > doping. In fact, United > OL. Dopingjegerne kan ta seg en bolle i forhold til United! Get out of this thread Lenke til kommentar
vad Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Se på NRK2 20.45. Er om dopingjegere. Ehh, nei takk. United > doping. In fact, United > OL. Dopingjegerne kan ta seg en bolle i forhold til United! Hva har Leeds med denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er visst farlig å se på for mye OL folkens! Ja jeg leste dette. For en skrue! Ble mest overraska over at han kunne påstå at i en typisk familie er det egentlig bare far som vil se OL. Mor følger kanskje halvhjertet med på et par grener. Ungene er enten for små til å forstå hva som foregår, eller så har de blitt smittet av far....... Leste dette på VG i dag ja. Nok en PR-kåt professornerd som vil ha sine "15minutes of scientist fame". Han sammenligner OL med narkotika. Så det er bare å gå på "plata" å fortelle folket som henger der at det de driver med ikke er verre enn 14dager med idrett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Se på NRK2 20.45. Er om dopingjegere. Ehh, nei takk. United > doping. In fact, United > OL. Dopingjegerne kan ta seg en bolle i forhold til United! Get out of this thread Personangrep! vad: Ingen har nevnt Leeds her. Lenke til kommentar
vad Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jacobsen flaggbærer!? Hva syns folket? Personlig kan jeg vel komme på bedre alternativer, men Bjørndalen for eksempel stiller vel ikke på sånt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Anders eller Astrid? Lenke til kommentar
vad Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den av de med de spinkleste armene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei, hverken Astrid eller Anders. Det var en ishockeyspiller (yay, den sporten vi stiller dårligst i). Han var 39 år ellerno og kaptein på laget tror jeg. Jakobsen med K. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ishockeyspiller som skal bære ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Akkurat. I farten kommer jeg på ishockey, isdans, bob og aking hvor Norge ikke har reelle sjanser. Og veldig mange kommer til å se på iallfall ishockey likevel. Veldig mange? Denne er vel på nivå med hanserns norgescup overdrivelse? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Akkurat. I farten kommer jeg på ishockey, isdans, bob og aking hvor Norge ikke har reelle sjanser. Og veldig mange kommer til å se på iallfall ishockey likevel. Veldig mange? Denne er vel på nivå med hanserns norgescup overdrivelse? Jeg var vel litt kjapp i vendingen der. For å presisere refererte de "veldig mange" til folk som følger med OL generelt, ikke til Norges befolkning. Selv med det tatt i betraktning er jeg muligens på viddene. Hva er "veldig mange"? 20%? 40%? 70%? 5000? 30000? 200000? La meg moderere meg til å si at en "god del" av nordmennene som er opptatt av OL kommer til å følge med på Ishockey selv om Norge ikke er medaljekandidat.... Hva nå enn en "god del" betyr edit: skriveleif Endret 10. februar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Svarte.... Hopp i konkurransen i stedet. Nå ender det i galskap og dritthopping På vei til land for å se OL!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Svarte.... Hopp i konkurransen i stedet. Nå ender det i galskap og dritthopping På vei til land for å se OL!!! Du ligger etter. Sjekk hopp-tråden. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Gladmelding: Alle bergensere som skal til OL kommer til å føle seg godt hjemme Værmeldingen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Skjer med Vonn? Jævlig smart å bli skadet rett før sesongens høydepunkt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Skjer med Vonn? Jævlig smart å bli skadet rett før sesongens høydepunkt. Jævlig synd. Men da kan hun godt gjøre flere photoshoots for SI eller noe, så hun fortsatt kan være i rampelyset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå